ההטבות המושקעות ביותר לעובדים

ההטבות המושקעות ביותר לעובדים

חברות כגון Facebook, Google, Airbnb ונוספות, לוקחות את נושא ההטבות לעובדים שלהן כמה צעדים קדימה. לא תאמינו מה החברות הללו מעניקות לעובדיהן כהטבה

שיתוף
הטבות Photo by Stuart Miles

מאחר ומרבית העובדים מבלים את רב שעות היום שלהם בעבודה, זה אך טבעי שהם ירצו ליהנות גם מהטבות שהם מקבלים במסגרת העבודה. ההטבות שחברות גדולות ומובילות מעניקות לעובדים שלהן, מגיעות מתוך המחשבה הזו.

אתר הקריירה Glassdoor בארה"ב שסקר את העובדים האמריקאים חשף, כי 57% מכלל העובדים מחליטים לקבל את העבודה על פי ההטבות המוצעות בחברה ו- 80% מהנשאלים השיבו שהם יבחרו לעבוד בעבודות המעניקות הטבות מקוריות וחדשניות. בהתאם לכך, מתגלה לאחרונה "תחרות הטבות" מסוימת, המאתגרת חברות בארה"ב להעניק הטבות יותר ויותר משמעותיות לעובדים שלהן. לא תאמינו להיכן זה מגיע.

נטפליקס: שנה של חופשת לידה בתשלום

תשכחו מחופשת לידה של 3 חודשים עד חצי שנה. חברת נטפליקס המספקת את רשת הטלוויזיה האינטרנטית המובילה בעולם הכוללת כיום למעלה מ- 75 מיליון לקוחות במעל 190 מדינות, מציעה להורים הטריים שעובדים אצלה, שנה שלמה של חופשת לידה בתשלום. במידה וההורה עובד נטפליקס, בוחר לשוב לעבודה בטרם חלפה שנת החופשה, הוא רשאי לבחור חזרה לעבודה במשרה חלקית או במשרה מלאה לבחירתו. בנוסף, הוא יכול לקחת "פסק זמן" מהעבודה במשך השנה הראשונה בהתאם לצרכיו.

REI: Yay Days

חברת REI -Recreational Equipment Inc הענקית המספקת ציוד לטיולי שטח וספורט אתגרי, נבחרה ע"י מגזין FORTUNE להיות בין 100 החברות שהכי טוב לעבוד בהן. החברה, שחזונה מכוון לשימור הארץ ולטיולים בטבע, מעודדת את עובדי החברה עצמם לצאת ולבלות בטבע אף הם ומציעה לעובדיה את הטבת ה- 'Yay Days' – ימים שלמים בהם העובדים יוצאים החוצה ליהנות יחד מפעילות אשר אהובה עליהם. כך חזון החברה מוטמע ומיושם בהטבות שהיא מעניקה לעובדים.

Salesforce: ימים חופשיים להתנדבות וכסף לתרומה

חברת מחשוב הענן הבינלאומית Salesforce שבסיסה בסן פרנסיסקו, קליפורניה, משלבת את ההטבות לעובדי החברה עם תרומה לקהילה. בכך היא מייצרת ערך נוסף ותחושת נתינה לעובדים. כהטבה לעובדי החברה, החברה מעניקה להם 6 ימי (PTO (Personal time off –  ימים חופשיים בתשלום, בהם העובדים יבצעו פעילות התנדבותית של תרומה לקהילה. בנוסף החברה מקציבה לעובדים 1000$ לשנה, אותם העובדים יתרמו לעמותה לפי בחירתם.

Spotify: הקפאת ביציות

חברת Spotify לבחירת והשמעת מוזיקה בסטרימינג באמצעות אתר האינטרנט, מציעה לעובדי החברה הטבה מקורית במיוחד. בנוסף לחופשת לידה בתשלום של חצי שנה, וחודש נוסף לאחר מכן של גמישות בשעות העבודה, החברה מציעה לשלם עבור הקפאת ביציות לאימהות העובדות המעוניינות בכך.

World Wildlife Fund: ימי שישי פנדה

ארגון שימור הטבע המוביל בעולם WWF פועל ב -100 מדינות ונתמך על ידי 1.2 מיליון חברים בארצות הברית וקרוב ל- 5 מיליון חברים ברחבי העולם. עובדי הקרן העולמית לחיות בר, זוכים להטבה של יום שישי אחת לשבועיים מנוחה, הנקרא "יום שישי פנדה", לציון פעולותיהם למען שימור הפנדות.

וולט דיסני – בילוי במקום המאושר בעולם

חברת וולט דיסני מעניקה כהטבה לעובדיה, בילוי ב"מקום המאושר ביותר בעולם", לתפישתה. העובדים ובני משפחותיהם מקבלים כניסה חינם לפארקים של דיסני וכן הנחות על מלונות בסביבה ושופינג במקום.

Adobe: שבועיים של חופשה מרוכזת

חברת התכנה הבינלאומית Adobe, סוגרת את משרדיה למשך שבוע שלם, ומוציאה את כלל עובדי החברה לחופשה מרוכזת. שבוע אחד של חופשה מתקיים בדצמבר, ושבוע נוסף מתקיים לאחר הקיץ.

Airbnb טיול ברחבי העולם

אתר הזמנות הנופש המוביל Airbnb פועל בהתאם לתחום העיסוק שלו ומציע לעובדיו הטבה שנתית של 2,000$ לנופש באמצעות האתר, בכל מקום בעולם בו ירצו לבקר.

Facebook: תלושי שי לתינוק שנולד

הרשת החברתית העולמית פייסבוק, מציעה כהטבה לעובדיה בחופשת הלידה, תלושי שי ע"ס 4,000$ למימוש ברשתות וחנויות למוצרי תינוקות.

Google: הטבות לשארים

חברת Google הידועה במקוריות שלה, מעניקה לעובדיה הטבה שונה. היא מעניקה כהטבה לבן/בת זוגו של נפטר שעבד בחברה, 50% מהמשכורת שהיה הנפטר אמור לקבל למשך עשר השנים הבאות. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה