הבלטת המותג שלך לצורך גיוס טאלנטים

הבלטת המותג שלך לצורך גיוס טאלנטים

יותר ויותר חברות מבינות כיום שטאלנטים שמים דגש על בחירת החברה הנכונה, יותר מאשר על בחירת התפקיד או השכר. בהתאם לכך עולה הצורך להבליט ולמתג את החברה על מנת למשוך אליה כשרונות

שיתוף
גיוס טאלנטים בטכנולוגיות משאבי אנוש

גיוס טאלנטים בטכנולוגיות משאבי אנוש

השנה האחרונה מציגה תחזית ורודה בעולם הגיוסים. מנתוני משרות שפורסמו בשנת 2015 ברחבי העולם עולה כי אנו נמצאים בתקופה בה ישנן משרות רבות שנפתחות מידיי יום, במיוחד בעולם הסטארט-אפ והייטק.

כאשר מטוטלת היתרון נוטה לכיוון מחפשי העבודה, התחרות למשוך כישרונות גדלה ומעסיקים אינם יכולים להרשות לעצמם להיות שאננים. על המגייסים למשרות להכיר בכך שהדינמיקה של השוק השתנתה והם אכן נמצאים בתחרות מול החברות האחרות, על גיוס טאלנטים.

דרך טובה לייחד את החברה שלך משאר החברות המגייסות, היא להבליט את מותג המעסיק. התפישה הזו גורסת כי משיכת כישרונות לעבודה, אינה טמונה בהכרח בתפקידים עצמם, אלא עשויה להיות טמונה בחברה דווקא. אם נצא מנקודת הנחה שהטאלנטים מקבלים את אותן הצעות פחות או יותר, לאותם תפקידים ובאותה רמת שכר, על אנשי משאבי האנוש להדגיש את הערך הייחודי של החברה המגייסת בטרם מדגישים את ערך התפקיד.

כיצד מבליטים את המותג?

כדי להבליט את החברה כמותג, על אנשי משאבי האנוש לחשוב על נקודות החוזק והייחודיות של החברה. האם זו חברה צעירה ותוססת? האם יש חדר כושר בחברה או חדר אוכל? האם ישנן פעילויות גיבוש ייחודיות בחברה, שלא תמצאו בחברות אחרות? כל דבר שיבליט את החברה שלך מאחרות, משמש למיתוג שלה.

לאחר שמצאתם את אותם ערכים מיוחדים לחברה, עליכם להציג אותם. שימוש ברשתות חברתיות, בראיונות עבודה, בכנסים של משרות וכד', הן הפלטפורמה להצגת המותג, אך מהי הדרך?! הכנת סרטון וידאו שיציג את המבנה המיוחד של החברה, או את חדר הכושר הייחודי שלה, את הנופש על אניית פאר האחרון אליו יצאתם עם העובדים או את חיות המחמד שהעובדים מביאים איתם לעבודה מידיי בוקר. הערך הייחודי או הערכים הייחודיים של החברה שלכם שיוצגו בסרטון שישותף הלאה, יבליטו וימחישו את המותג שאתם מציגים.

דרך נוספת להבלטת המותג היא באמצעות בלוג, פוסטים בפייסבוק או בלינקדאין, בהם הערכים המיוחדים של החברה יכתבו בצורה קולחת ומעניינת, שתמשוך אנשים לקרוא. ככל שהתוכן יהיה חדשני ומעניין יותר, כך הוא ישותף יותר ויגיע ליותר ויותר אנשים.

עוד דרך להבלטת המותג היא באמצעות ימים פתוחים בחברה שיערכו במתכונת מקורית ומיוחדת. למשל יום פתוח שבנוסף להרצאות המנהלים על היחודיות של החברה והכדאיות לעבוד בה, גם יוזמנו שחקנים/זמרים/סטנדאפיסטים וכד', שיהוו הוכחה בשטח לכמה החברה משקיעה בעובדים שלה, אפילו באלו שעדיין לא רואיינו.

דרך מקורית נוספת להבלטת המותג, נעשית באמצעות ביקורים והרצאות במכללות ואוניברסיטאות, הידועות כמייצרות טאלנטים. מפגשים מאורגנים עם סטודנטים הלומדים במקומות אלו והצגת המותג שלכם באמצעות הרצאה, פרזנטציה וסרטונים, בהחלט יכולים לעשות את העבודה.

מלבד זה שטאלנטים ישמחו לתפקיד מעניין ושכר גבוה, חשוב להם לא פחות לעבוד בחברה ממותגת, המייצרת רושם גבוה. ככל שתמתגו את החברה שלכם בצורה ייחודית, כך יהיה לכם קל יותר למשוך אליה טאלנטים, גם היום וגם בעתיד. 

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה