דרושים 20 כדורגלנים לריאל מדריד!

דרושים 20 כדורגלנים לריאל מדריד!

בכנס הגיוס השנתי ירצה דני אבידור על מיזם שירחיב את עולם הגיוס לתחום הספורט. אז נראה אתכם עומדים ביעדים ומגייסים שחקנים לבית"ר ירושלים ול-NBA

שיתוף
דני אבידור

דני אבידור

דני אבידור, מנכ"ל ויזם חברת רדמאצ', ירצה בכנס הגיוס השנתי שיערך ב-4 בפברואר על עולם הגיוס בעוד מספר שנים. תארו לעצמכם שברשימת העובדים שעליכם לגייס תמצאו, בין המתכנתים לנציגי השירות – גם כדורסלנים.
רדמאצ', הקיימת כ-13 שנים, מתמחה בקשר שבין המעסיק למועמד. בימים אלה שוקדים בחברה על מיזם שיתכן מאוד שיביא לצורך במנהלי משאבי אנוש ומנהלי גיוס גם בעולם הספורט הישראלי והבינלאומי, ועל כך יספר אבידור בכנס.

אבידור מספר כי החברה מציעה שבעה אלמנטים:

  1. ניסיון מקיף של כל צרכי מנהלת הגיוס. מהירות, מידע שעליה לראות ומידע שאין בו צורך.
     
  2. יכולת התאמה של המערכת לעומסים המתגברים עם השנים, המתבטאים במיליוני מועמדים ומאות אלפים של משרות.
     
  3. נוחות וקלות. קהל היעד של המערכת המוצעת, מנהלי גיוס ומשאבי אנוש, עוסק בהגעה לאנשים ובקיום ראיונות. אין צורך במערכות מתוחכמות ומסורבלות, ולכן user interface ונגישות היא מטרה מובהקת של החברה.
  4. תמיכה במספר דרכי הגשת מועמדות באתר החברה כולל אפשרות לשליחת קורות חיים ללא צורך במילויי שדות רבים.  מילויי שדות רבים הוא תהליך שמסרבל ומרתיע מועמדים מסוימים, וקיים בנושא ויכוח אידיאולוגי האם מילוי שדות וטפסים מצביע על מוטיבציית העובד. האם מועמד שאינו טורח למלא את השדות הוא בוודאות חסר מוטיבציה או אינו מתאים?
  5. תהליך מאצ'ינג אוטומטי, טכנולוגיית התאמה של רדמאצ' מחשבת בזמן אמת, את אחוז ההתאמה שבין פרופיל המועמד והעדפותיו לדרישות המשרה, ומספקת בזמן-אמת את רשימת המועמדים הרלוונטיים למשרה.  כמו-כן מנגנון ה- Applicant Tracking System המאפשר מעקב ועדכון סטטוס של המועמד מרגע הגשת המועמדות ובכל שלב בתהליך הגיוס.
  6. מערכת רב לשונית המאפשרת הגשת מועמדות בשפה אחת כאשר למגייס יכולת לקרוא את קורות החיים בשפה אחרת. הדבר מקל על ארגונים וחוסך משאבים. לדוגמה:  עולים חדשים יכולים להגיש קורות חיים בשפה הרוסית, ואין צורך שהמגייס יבין את השפה.
  7. בעקבות השיפורים הטכנולוגיים העולמיים רדמאצ' יכולה להציע מחירים נוחים ותחרותיים ולאפשר לארגונים רבים לרכוש את המערכת האיכותית ללא קשר לגודל הארגון.

המיזם עליו ידבר אבידור בכנס הגיוס, יאסוף את כל הידע והניסיון שצברה החברה יחד עם האלמנטים האלה, והם יבואו לידי ביטוי בעולם הספורט. חלק מהעניין הגדול שבעולם משאבי האנוש בכלל ובגיוס בפרט הוא החשיפה לתחומים רבים והידע שהם צוברים בזכות המפגש עם המועמדים ועם המשרות. לא אחת ניתן להיתקל באנשי גיוס בעלי ידע רחב בתחום אליו הם מגייסים, כך שהם כבר מזמן מדברים בז'רגון של אותו התחום. כך, המומחים בגיוס מהנדסים מתמצאים היטב במונחים הטכנולוגיים. יש מגייסים העוסקים בתחומים מגוונים, ואין ספק שגישה לתחום חדש וססגוני כמו ענף הספורט יהפוך את עולם משאבי האנוש למרתק עוד יותר.  
מיומנויות הגיוס הקיימות כיום יהיו אקוטיות גם עבור ארגוני ספורט והמערכת של רדמאצ' שואפת לתת את המענה בנושא.

כנס הגיוס השנתי יערך ב-4.2.14 – מהרו להרשם! לחצו כאן  

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה