גוונית' פאלטרו, תודה על פנייתך למשרה אך אנחנו מוותרים עליך

גוונית' פאלטרו, תודה על פנייתך למשרה אך אנחנו מוותרים עליך

מריסה מילר, מנכ"לית יאהו, דחתה את הכוכבת המפורסמת גוונית' פאלטרו כי אין לה תואר אקדמי

שיתוף
גווינת' פאלטרו

גווינת' פאלטרו

כוכבי הוליווד נראים לנו מרחוק כמו אגדות מהלכות. נראה שאם הם רוצים דבר מה, עוד לפני שהם מסיימים להגות את המילה או להצביע על אותו דבר – הם כבר מקבלים אותו בשירות אישי, מידי, בגרסה המשופרת ביותר ועוד "על חשבון הבית".

לכן לא מעט גבות הורמו כשגווינית' פאלטרו, האקסית של בראד פיט וגרושתו ואם ילדיו של כריס מרטין (סולן להקת קולד-פליי) מי שכיכבה בסרטים כמו "שבעת החטאים" – לא התקבלה לעבודה ביאהו, כפי שפורסם באתר HR Grape Vine.

אז תשאלו ובצדק מדוע שאותה כוכבת הוליוודית מדהימה שכבר אספה כמה מיליונים (בדולרים!) תחפש בכלל עבודה? ובכן, גוונית' הינה גורואית לנושא משפחה, תזונה ובישול. פאלטרו אף הוציאה ספר והיא כותבת בלוג ומשתתפת כאורחת בכל מיני תוכניות ופורומים של לייף-סטייל ובישול. לכן, פלטרו חשבה לתומה שעם כל הניסיון והשם שלה (ששווה מיליונים) היא תוכל לאייש את תפקיד עורכת מדור אוכל בערוץ החדשות והמגזינים של יאהו.

אולם מריסה מאייר, מי שהגיעה מגוגל כדי לנהל את יאהו ויש האומרים להציל את יאהו, חשבה אחרת. מריסה מאייר לא הסתנוורה מהשם גווינית' פלטרו ודחתה על הסף את הרעיון לקבל אותה למשרה, היות שלגוונית' אין תואר אוניברסיטאי.

מאייר הסבירה כי היא מחפשת אחר מישהו חכם ומתוחכם, בעל השכלה פורמלית מכובדת, כדי שישפר את חוויית המשתמש של גולשי יאהו.

מקורבי מאייר מתארים אותה כמי שמגלה עניין נרחב בנושא ההשכלה של העובדים שלה, וזה אומר עניין אמיתי במה הם למדו והיכן הם בחרו ללמוד לתואר. כאשר מאייר גילתה שפאלטרו הפסיקה את לימודיה באוניברסיטת קליפורניה לאחר שנה אחת בלבד כדי להגשים את חלומה להיות שחקנית, מאייר (בוגרת אוניברסיטת סטנפורד היוקרתית) החליטה שגוונית' פלטרו אינה עומדת ברף והיא אינה ראויה למשרת עורכת.

מריסה מאייר מלמדת את קהילת משאבי האנוש מה זה רף כניסה, הגדרות תפקיד, דרישות מאסט והרבה הרבה גאוות יחידה וכבוד לאקדמיה. סירובה של מאייר לשקול את מועמדותה של גווינית' פאלטרו לתפקיד משדר את המסר החד והברור:

– אנחנו לא מסתנוורים מתדמית, פרסום והון. אנחנו מחפשים אחר עובדים מוכשרים בתחומים, על פי הגדרות תפקיד מדויקות, רלוונטיות, שנקבעו מבעוד מועד, ללא פשרות וללא ויתורים.

– אנחנו מחפשים אחר טאלנטים בתחומים העומדים בדרישות הרף ולא עושים הנחות לאף אחד, לא משנה לכמה כותרות בעיתונים הוא זכה ולמי הוא היה נשוי.

– אנחנו לא מחפשים אנשים שקיצרו את הדרך, אלא את אלה שהציבו לעצמם מטרה (כמו לסיים תואר אקדמי) ושעשו זאת בהצלחה.

– ההון האנושי ביאהו מורכב מאנשים שהוכיחו את עצמם בעולם התוכן שלהם ולא לאנשים שקנו לעצמם שם וקשרים.

כנס הגיוס השנתי – ב-4 בפברואר. לחצו כאן להרשמה

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה