בשבוע הבא: יריד תעסוקה בגליל

בשבוע הבא: יריד תעסוקה בגליל

יריד תעסוקה יערך בבית שאן ביום שלישי הבא, בו יציגו כ-200 מעסיקים את המשרות הפנויות שלהם. קול קורא למעסיקים נוספים להגיע ולגייס עובדים ביום מרוכז אחד

שיתוף
גיוס עובדים באמצעות יריד תעסוקה

200 מעסיקים יציבו דוכנים ביריד תעסוקה שיופעל ביום שלישי הבא (10.7.12) במגדל העמק, ויציעו כ-2,000 משרות במגוון תחומים. היריד, שיופעל ביוזמת המשרד לפיתוח הנגב והגליל והרשות לפיתוח הגליל.  

ביריד ישתתפו עשרות חברות כוח אדם, ומעסיקים נוספים, יוצב דוכן שיציע סיוע בתרגום קורות חיים לאנגלית, רוסית וערבית, דוכן הדרכה בכתיבת קורות חיים ועוד.

היריד, שיתקיים בפארק רבין במגדל העמק, יציע משרות באזור המעסיקים מהגליל, הגולן והעמקים, חברות כוח אדם, דוכן לתרגום קורות חיים לאנגלית, רוסית וערבית, דוכן הדרכה לכתיבת קורות חיים, ועוד. מטרת הרשות הינה לעדכן וליידע את התושבים המתגוררים בגליל בדבר המשרות הקיימות באופן מרוכז, במסגרת יום זה.

יריד התעסוקה, שיתקיים בפארק רבין בעיר, מתקיים בהשתתפות עיריית מגדל העמק, תנועת המושבים, מרכזי הצעירים, שירות התעסוקה וראשי מנהלות התעשייה באזור. המטרה העיקרית של היריד הינה לחבר בין מעסיקים לבין מחפשי עבודה ובכך לצמצם את אחוזי האבטלה באזור. בבדיקה שערכה הרשות לפיתוח הגליל, נמצא כי ישנן מעל 2,000 משרות פנויות, בעיקר באזורי התעשייה בגליל.

מנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל, שמי כהן, אמר כי הרשות לפיתוח הגליל רואה כיעד את קידום התעסוקה ואת צמצום אחוזי האבטלה באזור, שיחזק את הגליל ואת תושביו. כהן קרא למעסיקים ולבעלי מפעלים לבוא ולהציג משרות פנויות כדי לסייע בהעלאת המועסקים באזור.

 גיוס עובדים באמצעות השתתפות ביריד תעסוקה יש יתרונות רבים. ראשית, הארגון המגייס זוכה לפרסום. מנהלות או רכזות הגיוס יכולות לחלק חומרים פרסומיים של החברה, פעולה שיכולה לייצר לא רק מועמדים לעבודה בהווה, אלא גם לעתיד. כמובן, החומר השיווקי יכול להביא גם לידים של לקוחות.

שנית, ביום אחד מרוכז, ניתן לקיים תהליך גיוס שלם (כמובן, ההחלטה האם לקיים שלבי מיון ראשוניים או האם להגיע עד לחתימת חוזה משתנה מחברה לחברה, אך שתי האפשרויות מתקיימות כיום. ביצוע של תהליך הגיוס עשוי לחסוך זמן רב ועלויות גם למעסיק וגם למועמד.    

חיסרון השיטה היא שיש להיערך להצפה של מועמדים, שהם לאו דווקא מתאימים. על כן יש להערך ליום הזה בהתאם ולדאוג לתהליך מסודר של היום הזה (לדוגמא לדאוג לנציג אחד שיכוון ויסייע למועמדים במילוי הטפסים, ובהמשך שייפרד מהם כיאות).

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה