ארה"ב: אופטימיות בנסדק בעקבות שיא בגיוס עובדים בחודש ינואר

ארה"ב: אופטימיות בנסדק בעקבות שיא בגיוס עובדים בחודש ינואר

ארה"ב: שיא חדש של משרות פתוחות מזניק את מניות החברות הנסחרות בורסת נסדק

שיתוף
שכר
שכר

שיא חדש של במשרות פתוחות בחודש ינואר, לצד ירידה חדה באחוז האבטלה (צניחה של 8.3% בשיעור האבטלה הממוצע בשלושת השנים האחרונות), הזניקו את בורסת ניו יורק.

אנדרו גולדברג, אנליסט בחברת ההשקעות FP Morgan, הגיב לדוח התעסוקה של חודש ינואר ואמר: "זהו דוח חיובי ביותר, לא משנה איך מסתכלים עליו. מגמת הגיוסים במשק מסמלת בשורות טובות אולם היא רק ההתחלה, דרושים לנו עוד כמה חודשים טובים של עליה במספר המשרות הפנויות כדי להיחלץ מהמיתון."  

וויין קאופמן, אנליסט בבית ההשקעות Thomas Financial: "קשה לזהות מניות שלא נמצאות בסימן עליה. למעלה מ-450 מניות נמצאות בשיא של 52 השבועות האחרונים, ביניהן מניות Apple, MasterCard ועוד. 74% מכלל המניות עברו את הממוצע של חצי השנה האחרונה."

בין החברות שאחראיות על האופטימיות בוול סטריט, ניתן למנות את ענקית הביטוח State Farm אשר הודיע כי בכוונתה לגייס 3,000 עובדים חדשים וכן לצרף עוד 900 סוכנים עצמאים לשירותיה, מרחבי ארה"ב וקנדה. דוברת מטעם החברה מסרה לתקשורת, כי בכוונת החברה לגייס עובדים במקום אלו שפוטרה ותקנים שנסגרו עם תחילת המשבר וכי במסגרת הגיוסים החדשים, צפויה החברה לקלוט עובדים בעיקר לתחום של שירות לקוחות, תביעות ותמיכה. מטעם חברת הביטוח אף נמסר כי בכוונתה להתמקד בגיוס של משוחריי צבא ושילובם במגוון התפקידים בחברה.

State Farm היא אחת המעסיקות הגדולות ביותר במדינת אלינוי בארה"ב (שם היא מועסקים כ-15,000 מתוך 66,000 עובדי החברה).

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה