"ארגונים מארחים חברים" – חברת בזק

"ארגונים מארחים חברים" – חברת בזק

סיקור מפגש העמותה לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש שהתקיים בשבוע שעבר בבזק. במסגרת המפגש הוצגו האתגרים, הפעילויות והפרויקטים שנערכו בבזק עבור ניהול ההון האנושי.

שיתוף

ביום חמישי האחרון נערך אירוע נוסף של "ארגונים מארחים חברים" מבית העמותה לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש, במרכז ההדרכה של בזק, במסגרתו המשתתפים נחשפו לשינוי האסטרטגי השיווקי של בזק וכן נסקר השינוי שעברה החברה מרגע ההפרטה לפני מספר שנים ועד להשקה האחרונה שלרשת ה-NGN של החברה. את הסקירה ביצע  סמנכ"ל השיווק ומשנה למנכ"ל בזק, רן גוראון.

בנוסף, אהוד מזומן, סמנכ"ל משאבי אנוש של החברה ומארח המפגש, סקר את תהליכי השינוי שנעשו בחברה במטרה לעמוד בצרכים העסקיים החדשים בעקבות השינוי מחברה ממשלתית לחברה עסקית הפועלת בשוק תחרותי, מהצד של ניהול המשאב האנושי בארגון.

צוות משאבי אנוש של בזק, הנתפס בחברה כשותף אסטרטגי במסגרת ההנהלה של החברה, היה אמון על מספר רב של פרויקטים בתחומי הטכנולוגיה, השכר, הפיתוח הניהולי והארגוני וההדרכה.

שפרה אשכנזי, מנהלת אגף משאבי אנוש, שכר ויחסי עבודה, ואפי אריאלי, מנהלת אגף פיתוח משאבי אנוש והדרכה, סקרו חלק מהפרויקטים הבולטים של בזק בתחום משאבי האנוש, בין השאר בניית והשקת פורטל למידה אישי (פל"א), מערכת ESS/MSS, פרויקט NGM) Next Generation Management).

בחלק השני של המפגש, ד"ר שלומית קמינקא, מנכ"ל העמותה, סקרה את פעילויות העמותה מהחודשים האחרונים וכן התקיים הטקס המסורתי של חלוקת תעודות ההסמכה של העמותה.

מפגש למידה בנושא "ניהול עתידי" יתקיים ב- 25.10.2012, בהמשך לכנס של העמותה בנושא "עולם העובדה העתידי". ההרשמה בעיצומה!

כידוע, העמותה לניהול, פיתוח וחקר משאבי אנוש מקיימת מספר מפגשי למידה בנושא הניהול העתידי כהמשך ישיר לכנס האחרון אותו ערכה העמותה.

במפגשים, נחשפים המשתתפים לפעילויות העמותה וכן לתהליכי העבודה במחלקת משאבי האנוש המערכת. בנוסף מתקיים דיאלוג מפרה בין המשתתפים.

מפגשים אלו תומכים במטרת העמותה לפעול לקידום המקצוע והעוסקים בו, ולתרום לשיפור האיכות והמצוינות בתחום ניהול המשאב האנושי בחברות השונות.

לפרטים נוספים על פעילות העמותה ניתן לפנות ל- 08-8570259 או במייל info@ishrm.org.il.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה