אנגליה: הזדמנות תעסוקתית חדשה למחוסרי השכלה ולמחוסרי דיור

אנגליה: הזדמנות תעסוקתית חדשה למחוסרי השכלה ולמחוסרי דיור

550 משרות חדשות ועוד 70 משרות התמחות יפתחו השנה ברשת Pret A Manger, עם פתיחת 44 סניפים חדשים

שיתוף
תעסוקה
תעסוקה

רשת בתי הקפה Pret A Manger עומדת לפתוח 44 סניפים חדשים במהלך 2012, צעד שילווה בגיוס 550 עובדים צעירים חסרי ניסיון תעסוקתי ועוד 70 מתמחים (מתלמדים) מחוסרי דיור.

Pret A Manger היא רשת בתי קפה ומעדני גורמה, המוכרת בעיקר בשל מגוון כריכים היחודיים, על טהרת הבריאות. הרשת, המנה כיום 240 סניפים ברחבי אנגליה, הודיעה במגזין משאבי אנוש HR Magazine השבוע, כי היא עומדת לפתוח עוד 44 סניפים (24 ברחבי אנגליה ו-20 בחו"ל) במהלך 2012. מהלך זה ילווה בקליטת 550 עובדים חדשים. בנוסף, הרשת עומדת להרחיב את מספר התקנים ל'מתמחים', כדי לקלוט מחוסרי דיור ולשלב אותם במעגל התעסוקה.

קלייב שליי, מנהל בכיר ברשת הכריז כי שנת 2011 הייתה שנת שגשוג עבור הרשת ובשנה הנוכחית מתוכננת התרחבות שיא מזה -25 שנים וכי הוא מאמין שהרשת תמשיך לצבור תאוצה, לגדול ולהתרחב וזה אומר – תמדיך לייצר מגוון מקורות תעסוקה.

הבשורה הגדולה באמת עבור הציבור הבריטי הוא העובדה שרשת Pret A Manger, החוגגת השנה 25 שנות פעילות משגשגות, עומדת לקלוט 550 עובדים צעירים (בעיקר בחתך הגילאים  18-24) שלא סיימו תיכון ו/או טרם השתלבו במעגל העבודה.

באנגליה, כמו גם במדינות אירופיות שכנות, קיימת מגמה של אבטלת שיא בקרב הצעירים (בספרד למעלה מ-50% ממחוסרי העבודה הם צעירים בגילאי 18-25). רק בחודש שעבר דיווחנו לכם כאן, בפורטל HRus על יוזמה של 100 חברות ניו-מדיה באנגליה (ביניהן פייסבוק, וטוויטר) לשלב 300 צעירים שנשרו ממערכת החינוך בעבודות קריאטיביות במגוון תפקידים בחברות. 

בנוסף, בחודש פברואר השנה הכריזה ממשלת אנגליה על כוונתה לתת מענקים כספיים למעסיקים במשק אשר יקלטו עובדים צעירים חסרי ניסיון. מדובר על מענקים בסדר גודל של 1,735 ועד 2,275 למעסיק, עבור כל עובד צעיר חסר ניסיון שיקלט במקום עבודה. מענקים אלו, כך מקווה משרד העבודה שיזם את הפרויקט, יעודדו את המעסיקים במשק לקחת סיכון ולגייס עובד צעיר וחסר ניסיון וכן אלו יכסו את ההפסדים ההתחלתיים של המעסיקים שיאלצו להשקיע בצעירים תקופת הכשרה מקצועית וחפיפה לקראת התפקיד החדש. 

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה