שימוש בביג דאטה להגדלת מעורבות העובדים

שימוש בביג דאטה להגדלת מעורבות העובדים

במהלך השנים האחרונות, מעורבות העובדים הוא נושא חשוב ומהותי בארגונים

שיתוף
ביג דאטה

ביג דאטה

מחקר אחרי מחקר מראים את הבעיות של כוח עבודה מנותק, כולל ירידה במורל העובדים והמחיר של חוסר המעורבות ברווחי הארגון הכוללים.

בארה"ב, נמצא כי פחות משליש מהעובדים מעורבים בעבודתם, נכון לשנת 2014, על פי מחקר של גאלופ. עד כמה שנדבר על נושא מעורבות העובדים, עדיין יש לעסוק בו כל הזמן ולשפר אותו, ואיזו דרך טובה יותר לשפר תחום מסוים מאשר שימוש בנתונים גדולים?.

נתונים גדולים (ביג דאטה), כבר הוכיחו את חשיבותם בפתרון שורה של בעיות עסקיות – החל מהבנת צרכי הלקוחות, דרך שיפור גיוסי עובדים ועד ליצירת אסטרטגיות עסקיות טובות יותר. לנתונים גדולים יש השפעה רחבה על העסקים המודרניים.

כיצד נתונים גדולים יכולים לעזור?

מבחינת חוויית הלקוח, נתונים גדולים מציידת את העסקים בכמות עצומה של מידע על הלקוחות. באמצעות רשומות של אינטראקציות עם לקוחות, היסטורית קניות, סקירת המדיה החברתית, קהילות מקוונות וסקרים, עסקים יכולים לנבא פעולות עתידיות מהר יותר ובדיוק רב יותר מאי פעם.

עסקים רבים לעומת זאת, לשכוח כי הלקוח מספר אחד שלנו הוא כוח העבודה. לכן, זוהי האחריות שלהם ליצור סביבה המסייעת לעובדים שלהם לפרוח. בדיוק כמו שהם שואפים לבנות יחסים בריאים ומאושרים לטווח ארוך עם הלקוחות שלהם, הם צריכים להעצים ולבנות אמון עם העובדים. אין זה משהו שמתפתח באופן אורגני. חשוב להתחיל לחשוב על מעורבות העובדים שלכם וכיצד להגדיל את מעורבותם ונאמנותם לארגון.

כאשר יש לכם את הכלים הנכונים ואפשרויות הניתוח, תוכלו למדוד הכל. כולל ביצועים בודדים, רווחי צוות, אינטראקציות בין מחלקות והתרבות הכללית של הארגון.

אסטרטגיות מונעות נתונים למעורבות כוח העבודה

ניהול תרבות הארגון עוסקת ב: כיצד מתנהגים העובדים? האם הם משקפים את ערכי החברה במעשיהם? האם יש בארגון תרבות עבודה חיובית? יותר מ -80% מהחברות טוענות כי הן עורכות סקרי שביעות רצון של עובדים, על פי "האגודה לניהול משאבי אנוש", אך רבים מודים כי הם אינם מבינים כיצד לפרש את התוצאות ומה עליהם לעשות כדי לשפר את ציוני הסקר. שימוש בניתוח נתונים גדולים שנאספים בארגון, יוכל להסביר מה צריך לעשות.

השתמשו בנתונים כדי ללמוד על העובדים שלכם טוב יותר. לקבוע מה מעורר השראה לעובדים, מה מרתיע אותם, ומה מניע את הצוותים לרמות ביצועים גבוהות יותר. עם עתודות ענק של נתוני משאבי אנוש לרשותם, ארגונים יכולים ללכת מעבר ל"תחושות הבטן" שלהם, ולקבל החלטות טובות ומושכלות יותר עבור העובדים. הם יכולים לאסוף את המדדים הרלוונטיים ביותר על העובדים שלהם, להבין, לנתח ולפעול – זה מבטיח כי אסטרטגיית המעורבות שלהם תהיה יעילה.

לבחור את המדדים הנכונים

בחרו מספר ערכים פשוטים שיספקו לכם תובנות לגבי תחומי עניין. התחילו עם מציאת התשובות לשאלות בסיסיות, כגון "האם העובדים שלך מרגישים גאים להיות חלק מהארגון?" "כמעסיק, אתה נותן להם תמריצים מספקים כדי שיישארו מונעים?", "האם אתה מבלה מספיק זמן כדי לשמוע ולטפל בטענות של העובדים שלך?".

החלת ניתוחי נתונים גדולים כדי לפקח על ביצועי העובדים שלך עוזרת לכם להעריך את הביצועים הטובים ביותר. זה גם פותח דרך חדשה לגמרי לזהות ולתמוך בעובדים מוכשרים במיוחד. יכולות ניבוי של נתונים גדולים מאפשרים לכם לדעת אילו עובדים נוטים לרשלנות, לבעיות בריאותיות או לסימנים מוקדמים של אי שביעות רצון. זה גם בולם התנהגות שלילית של העובד ע"י פענוח הנתונים וטיפול בבעיות.

פתרונות נתונים אשר עוקבים אחר מעורבות העובדים, שביעות רצון ושימור הם המפתח לעתיד של בנייה ושמירה על כוח עבודה מאושר ומונע. חשוב לאמץ אותם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה