שיתוף

הכירו את מערכת הלמידה הארגונית והחדשנית של חברת התוכנה האמריקאית (LMS) Docebo – שמתכננת תוכניות למידה מקוונות בהתאמה להגדרות התפקיד של כל משתמש במערכת וכוללת ספרייה עם אלפי הדרכות עסקיות במגוון תחומים עסקיים – שיווק, מכירות, הכנסות, מצוינות לקוח, תמיכה, שירות ועוד.

מהי מערכת (LMS) Docebo?

מערכת לניהול למידה (LMS) החדשנית של חברת Docebo היא פלטפורמת במודל SaaS המאפשרת לארגונים לרכז את כלל תהליכי ניהול מחזור חיי העובד מגיוס ועד פרישה, תהליכי למידה והדרכה במקום אחד ובהתאמה פרטנית לכל משתמש ומשתמש. באמצעות המערכת תוכלו להביא לשיפור מתמשך במיומנויות העסקיות ללא מאמץ מנהלתי מצדכם בסיוע חוכמת המכונה ML (בינה מלאכותית מובנית) "שתופרת" לכל משתמש במערכת את תוכנית הלמידה המדויקת עבורו. המשמעות מבחינתכם – הסוף למילוי טפסים ידניים, "מרדף" אחר רישום להדרכות, ועיסוק מייגע ברשימות תפוצה – מה שיביא לייעול אמיתי של תהליכי העבודה, הגיוס, ההכשרה והלמידה, עד לפרישה ובעיקר להגברת שביעות רצון העובדים והשותפים.ולקוחות  

למי מתאימה המערכת?

מערכת הלמידה הארגונית של Docebo מתאימה לכל ארגון שדוגל בלמידה ובשיפור מתמיד ומעוניין להעשיר את העובדים, הספקים והשותפים העסקיים במגוון מיומנויות עסקיות ולייעל את תהליכי העבודה. המערכת מתממשקת אל מערכות למידה אחרות ולכן מתאימה גם לארגונים שהטמיעו מערכות מקבילות.

יכולות המערכת

  • תוכנית הכשרה בהתאמה אישית – מערכת Docebo מתכננת לכל משתמש במערכת את תוכנית הלמידה המותאמת למאפייני תפקידו ותחומי האחריות שלו בארגון.
  • למידה תוך כדי תנועה – המערכת מתעדכנת בזמן אמת בתוכניות למידה חדשות כך שכל משתמש במערכת יוכל להיות נגיש להכשרות והדרכות, וכן עדכון קצב התקדמותו.  וקבלת  אישור שהוא עבר את הבחינות לשם ביצוע תפקידו ופיתוחו כעובד.
  • תמיכה במסלולי למידה וקריירה – בהתאמה אישית באמצעות ממשקים למערכות למידה אחרות בארגון.
  • אלפי לומדות זמינות – לשיפור מיומנויות עסקיות בעזרת יצרני תוכן חיצוניים
  • דוחות מובנים – לשליטה טובה יותר על תהליכי למידה.
  • העלאת המודעות לתהליכי הדרכה – מנהלים ועמיתים יוכלו להתעדכן במשובים מקצועיים, תוכניות הדרכה, הדרכות ועוד בכל רגע נתון באזור האישי במערכת.

סמנכ"לי ומנהלי/ות משאבי אנוש , שירות והדרכה – הכירו את המערכת מקרוב והירשמו למפגש שנועד במיוחד לכם.

בתאריך ה-24.5.2022 בין השעות 11:00-09:00 יתקיים אירוע חד-פעמי בגומא אירועי בוטיק שברמת השרון. האירוע בהשתתפות אופיר אייזיק מנכ"ל בינת מערכות תוכנה וקלאודיו טדולדי, סמנכ"ל המכירות האזורי של Docebo ויועצים ארגונים המתמחים בנושא הלמידה הארגונית. מטרת האירוע להציג את יכולות המערכת וכיצד היא יכולה לשפר תהליכי למידה בארגונים, לצד חשיפת האתגרים והכיוונים שאליהם פונה שוק הלמידה ברחבי העולם והיכרות עם מגמות הלמידה בארגונים ישראליים. במפגש המשתתפים יחשפו למסע לקוח ויצפו בהדגמת תהליך הדרכה ולמידה במערכת. האירוע ייחתם בסיפורי לקוחות מרתקים מפי חברת AppsFlyer שיספרו כיצד הם מנהלים את תחום הלמידה בארגונם וכיצד זה סייע למיתוג מעסיק, הגברת שביעות רצון, התייעלות תהליכי גיוס, הדרכה ושימור עובדים ועוד.

הירשמו עוד היום והבטיחו את מקומכם.

לרישום היכנסו לקישור: //bit.ly/3leCaRc

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה