עובדים רוצים בהטבות לא קונבנציונליות

עובדים רוצים בהטבות לא קונבנציונליות

עובדים מחפשים חברות המספקות הטבות מותאמות אישית ובוחנים זאת במהלך תהליך הגיוס

שיתוף
הטבות להעלאת מורל העובדים

הטבות לא שגרתיות

רצון העובדים להטבות המותאמות לצרכיהם הוא שינוי תמהיל משמעותי בשלבי תהליך הגיוס.

יש תמריץ ברור למעסיקים לספק יתרונות בעבודה המתמקדים בפרט ולא בכלל. לדברי מומחים בתחום משאבי האנוש, העובדים כיום לא רוצים להיות "עוד מספר", הם רוצים להרגיש שמקשיבים להם, מבינים אותם ומטפלים בהם. מתן תוכנית הטבות מותאמת אישית, אשר מסוגלת להתאים לרצונות ולאינטרסים של הפרט ולמטרות החיים שלו, היא חיונית בעידן זה. זה גם מבטיח שהעובדים יישארו בארגון המספק להם תמיכה והשקעה ניכרת.

לדוגמה, חברת ג'נרל אלקטריק, הגדילה את חופשת הלידה בתשלום לאמהות למשך 18-20 שבועות (מתקופה של 6 שבועות), וחופשת הורים (עבור אבות, שותפים והורים מאמצים) בתשלום, הוגדלה עד 12 שבועות (משבועיים). כדי לסייע לעובדים בכל שלבי החיים, החברה גם מציגה ומשפרת הטבות אחרות, כגון:

שבועיים של חופשה בתשלום באופן מידי, כדי לטפל בבן משפחה עם מצב בריאותי קשה.

במצבי שכול, החברה תעניק לעובדיה חופשה של עד ארבעה שבועות באופן מידי, לאחר מותו של קרוב משפחה.

נכות לטווח קצר: העובדים יקבלו 100 אחוז תשלום עד שמונה שבועות ו- 65 אחוזים תשלום עד 26 שבועות.

הטבות חדשות אלה חלות על עובדי הייצור בשכירים ולא של עובדים בארה"ב.

יתרונות לא קונבנציונליים

סקר שנערך בשנת 2018 על ידי TriNet, מצא כי 91 אחוזים מהעובדים בעסקים קטנים ובינוניים רואים את היתרונות הלא מסורתיים כחשובים לשביעות רצונם בעבודה. יתרונות לא שגרתיים כוללים הטבות כגון לוחות זמנים גמישים לעבודה, חופשות מורחבות בתשלום, הטבות נסיעות ואפשרויות עבודה מרחוק.

רובם המכריע (כ -3,000 עובדים אמריקנים) שנבדקו בסקר של TriNet, אמרו כי מתן הטבות לא מסורתיות משפר את המורל (85% מהנשאלים), משמר אותם בחברה (82%) ומעצים את תרבות החברה (73%). בין שאר הממצאים:
העובדים מדרגים באופן כללי שעות עבודה גמישות כהטבה הלא-מסורתית החשובה ביותר.

המשיבים בגילאי 25-34 דירגו את החופשה המשולמת המורחבת, כדוגמת תשלום ההורה המשולם, כחשובה מכל.

עם אבטלה נמוכה יותר ומקומות עבודה זמינים רבים יותר למחפשי העבודה, זה זמן חשוב עבור חברות להעריך מחדש את התמריצים שלהן ולהרוויח הצעות לגייס ולשמור על העובדים.

בסקר "הטבות לעובדים הגלובליים" של Thomsons שסקר 2,200 עובדים, כמעט 30% מהעובדים הפוטנציאליים שואלים לגבי הטבות בראיון הראשון, ומראים "קשר ישיר" בין היכולת של המעביד למשוך כישרונות ובין היתרונות שהחברה מספקת.

הגיע הזמן אם כן, שהמעסיקים יעברו מעבר לגישה אחת בנושא ההטבות ויבחנו הטבות שונות שמתאימות יותר לעובדים ע"פ תקופות משתנות.

בעוד ש- 91% מהעובדים מרגישים שחברות צריכות להציע חבילות הטבות מותאמות אישית, רק 72% מאנשי מקצוע בתחום משאבי האנוש עושים זאת, על פי דו"ח HR Blindspot 2018 של חברת לינוקס.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה