45% מקרב העובדים המרוצים שלכם ישקלו לעזוב אתכם השנה

45% מקרב העובדים המרוצים שלכם ישקלו לעזוב אתכם השנה

סקר חדש, שבחן את המוכנות של עובדים (מרוצים) לעזוב אתכם לטובת המתחרים, מציג נתונים שאמורים להדאיג כל מעסיק במשק

שיתוף
פיטורים המוניים

פיטורים המוניים

ברור שהעובדים שלכם מחפשים עבודה חדשה מאחורי הגב שלכם. בשקט בשקט. או לא כל כך בשקט. הם בודקים אתרי דרושים, מתעניינים אצל חברים ובני משפחה שעובדים במקומות נחשקים, לעתים אף יוזמים קשר ישיר עם מנהלת גיוס בחברה טובה, דרך הרשת החברתית… בין העובדים הללו נמצאים בעיקר העובדים החלשים, הממורמרים, אלה שממילא ימצאו עצמם בחוץ בגל הפיטורים הבא או אלה שפשוט לא נועדו לגדולות. לכן, האחוזים הגדולים של העובדים שיחליפו עבודה בקרוב לא באמת מדאיגים את המעסיקים במשק. הרוב אומרים לעצמם, העיקר שהטובים נשארים. אולם סקר חדש מנפץ את הבועה הזו בבת אחת. ראו הוזהרתם!

על פי ה-Business News Daily, סקר חדש שבוצע לאחרונה בקרב העובדים שהגדירו עצמם כמרוצים בעבודתם מראה ש-45% ישקלו מעבר ואף יעברו עבודה במהלך 2015. מתוצאות הסקר ניתן ללמוד כי החלוקה לעובדים מרוצים ולא מרוצים איננה מספיקה כדי לדעת לזהות מגמת עזיבה. זה כבר לא ברור שעובדים לא מרוצים יחפשו עבודה חדשה והמרוצים יישארו אך ורק כי הם מרוצים.

עורכי הסקר מזהירים את המעסיקים מפני הסיכוי לאבדן העובדים המרוצים והטובים ביותר: יש מכלול של שיקולים שמניעים את העובדים. כדי להבטיח שהעובד הטוב יישאר, יש להכיר כל אחד מהשיקולים ויש לדאוג לתת לו מענה בתנאי העסקה, בתרבות הארגונית ובכלל באווירת העבודה / אטמוספירת העבודה ותנאי העסקה.

העובדים המרוצים הם העובדים הקריטיים כי לרוב, הם העובדים הטובים. הם העובדים שמבצעים את עבודתם נאמנה, מזדהים עם הארגון, הם אלה שהארגון סומך עליו… הם אפילו אלה שהלקוחות והספקים ימשיכו לחפש אחרי עזיבתם. הם אלה שיחסרו לחבריהם לצוות. כי העובדים שטוב להם בארגון הם אלה שמטיבים עם הארגון. העובדים המרוצים לא מתלוננים. הם לא נכנסים לעימותים עם חברי הנהלה. הם לא מטיחים ביקורת (מקצועית או אישית) כלפי המנהלים הישירים שלהם. הם לא מראים שום סימן שהם לא מרוצים, כי הם כן מרוצים ולכן קיימת הסכנה שהעובדים המרוצים שלכם יעזבו מבלי שאתם תבינו מה קרה או איך זה בכלל הגיוני?!

מה מניע עובדים מרוצים לקום ולעזוב?
61% שכר והטבות
42% מיקום (מעבר למקום עבודה קרוב / נגיש יותר)
40% איזון עבודה בית
36% רווחה
35% הזדמנויות להתפתח ולהתקדם
21% תרבות ארגונית
15% ניהול / מנהלים בארגון

מהרו להירשם לכנס השנתי למשאבי אנוש שיתקיים ב-25/26 במרץ!
לפרטים והרשמה יש ללחוץ כאן
 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה