סבב מינויים של סמנכ"לים למשאבי אנוש בחברות הסלולאר

סבב מינויים של סמנכ"לים למשאבי אנוש בחברות הסלולאר

סבב מינויים של סמנכ"לים משאבי אנוש: גיז'רמו קודנר מונה לסמנכ"ל משאבי אנוש בחברת פרטנר, דלית ברג מחליפה את דני צור בפלאפון ושרון עמית את רונית בן בסט בסלקום.

שיתוף

גיז'רמו קודנר מונה לסמנכ"ל משאבי אנוש בחברת פרטנר. קודנר מחליף את אבי זמיר שכיהן בתפקיד חודש אחד ופרש "בעקבות הצעה חדשה שקיבל". 
קודנר כיהן עד לאחרונה ובמשך למעלה משלוש שנים כמנכ"ל פעילות ישראל של חברת Incentives Solutions, העוסקת בפיתוח ומכירת פתרונות תוכנה לניהול ביצועים ותגמול עובדים. קודם לכן, שימש כסמנכ"ל משאבי אנוש וכחבר הנהלה בחברת טלדור, חברת אינטגרציה העוסקת באספקת פתרונות עסקיים וטכנולוגיים בתחומי התוכנה, החומרה, תקשורת ושירותי מיקור חוץ ומעסיקה מעל 3,500 עובדים.

בין השנים 1999-2006הקים וניהל את אגף שכר הטבות ותכנון כוח אדם בחטיבת משאבי אנוש בפרטנר, אליה שב עתה בתפקיד בכיר יותר.
גיז'רמו בוגר טכניון- חיפה בכלכה וניהול.

חיים רומנו מנכ"ל פרטנר, ציין כי "לגיזרמו ניסיון מוכח ומגוון בתחומים שונים" והוסיף כי "ניסיונו העשיר של גיז'רמו וכישוריו האישיים, יסייעו לפרטנר להמשיך ולהיות חברת התקשורת שהכי טוב לעבוד בה".

הקשר בין מנכ"ל פרטנר, רומנו לבין קודנר החל לפני זמן רב. רומנו כיהן אז כמפקד מרכז תעסוקת עובדי צה"ל וגיז'רמו הגיע ליחידה כעתודאי שסיים זה עתה את לימודי הכלכלה והניהול בטכניון בחיפה והתבלט כבחור מבריק במיוחד.
רומנו עצמו החל את דרכו בתחום משאבי אנוש בחיל הים, שם כיהן בתפקיד בכיר תחת פיקודו של עמי איילון שהיה מפקד חיל הים בתקופה זו. לאחר מכן התמנה רומנו למפקד מרכז תעסוקת עובדי צה"ל. לכשפרש מהצבא כיהן בתפקיד בכיר בתחום משאבי האנוש בשב"כ, בתקופה בה עמי איילון, מפקדו לשעבר בחיל הים, מונה לתפקיד ראש השירות. התפקיד הבא של רומנו היה סמנכ"ל משאבי אנוש של פרטנר משם עבר לאל-על לתפקיד המנכ"ל,  בעלות שכר העולה על 10 מיליון שקל בשנה-סכום גבוה שעוד טרם הסערה סביב שכר הבכירים עורר מהומה לא קטנה.

מינויים חדשים בתחום משאבי אנוש היו לאחרונה גם בחברת פלאפון, שם מונתה דלית ברג לסמנכ"ל משאבי אנוש במקום דני צור שפרש מהתפקיד לאחר 6 שנים. ברג, שכיהנה עד כה כסמנכ"ל משאבי אנוש בחברת יורוקום, החליפה שם בעבר צור בתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש. בפלאפון עצמה מכהנות עוד שלוש נשים בתפקידים בכירים- נוי קדם –הדוברת, רונית מרכוס, סמנכ"ל השירות והמכירות למגזר הפרטי ויוליה מרוז האחראית על הרגולציה בחברה.

בחברת סלקום תחליף שרון עמית את רונית בן בסט בתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש. עמית מוסמכת אוניברסיטת תל אביב בלימודי עבודה, ולה ניסיון של 20 שנה בתחום משאבי האנוש. לאחרונה כיהנה כסמנכ"ל משאבי אנוש של נטוויז'ן 013 .

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

2 תגובות

  1. חבל שאתם לא עושים הגהות ובדיקות יותר מעמיקות. זה לא נותן תחושת רצינות לפורטל. לדוגמה, גיז'רמו סיים עכשיו את התפקיד באינסנטיב ולפני כן היה בטלדור ולא כפי שכתוב. גם בהתייחסות לרונית ברג כתבתם שבפרטנר יש עוד 3 נשים בתפקידים בכירים – התכוונתם מן הסתם לפלאפון

השאר תגובה