מעורבות עובדים 2018: תכנית אסטרטגית מקיפה

מעורבות עובדים 2018: תכנית אסטרטגית מקיפה

אתגרי המעסיקים בשימור כישרונות בחברה וכיצד לצלוח אותם

שיתוף
שימור עובדים

שימור עובדים

בסקר AON'S 2018 נבחנו אתגרי המעסיקים בשימור כישרונות בחברה ומספר מעסיקים ציינו כי הם עומדים בפני אתגר של שילוב הגדלת מעורבות העובדים עם יתרונות המעסיק.

באמצעות העובדים הנכונים, אסטרטגיה ותוכניות מועילות, מעסיקים יכולים באמת לעזור וליצור סביבה שבה העובדים יותר מעורבים בעבודתם. כך גם הארגון ישיג טוב יותר את מטרותיו.

כחלק מניהול "מאקרו" זה ברמה גבוהה, חשוב לוודא שמעורבות העובדים תשולב גם בתכנית ההטבות ולשים לב כי תקשורת יעילה היא קשר חשוב בין מעורבות והטבות העובד.

בתרחיש אידיאלי, העובדים משנים את האופן שבו הם מקיימים אינטראקציה עם היתרונות העומדים לרשותם – מה שהופך להיות בריא יותר ולחוץ פחות. עם זאת, למרות ש -99% מהארגונים (Aon Benefits & Trends Survey 2018) רואים בהגדלת הטבות המעורבות כחשובות, יש פחות הסכמה לגבי האופן שבו ניתן לעשות זאת. לכן ישנן מספר תוכניות עבור מעסיקים להשגת ההטבות הטובות ביותר האפשריות.

צרו אסטרטגיה

עם רק 25% מהחברות בבריטניה שפועלות להגדרת יעדים אסטרטגיים עבור ההטבות שלהן, זה לא מפתיע כי קשה לעקוב ולוודא את ההצלחה. יצירת יעדים אינה משימה קשה, וכיום הרבה יותר קל לעקוב אחר רמות המעורבות מקרוב ולבצע שיפורים רלוונטיים.

הדרך הטובה ביותר לספק חבילת הטבות מקיפה העונה על מטרות העסק והעובדים היא להקשיב. חשוב להקשיב ולקבל מידע נוסף מהעובדים לגבי הבקשות והרצונות שלהם – מעורבות עובדים היא תהליך גומלין.

ספרו סיפור משכנע ליצירת חיבור אמיתי לארגון, שיותיר רושם מתמשך ובלתי נשכח את העובדים והם ישאפו להיתרם ולהיות חלק ממנו.

רתמו את הטכנולוגיה

אנשים נחשפים לערוצי תקשורת חדשים מחוץ למקום העבודה ואין שום סיבה שארגונים לא יתקשרו עם העובדים שלהם באותו האופן. גישה רב ערוצית כולל ערוצים דיגיטליים, תהיה מוכר וידידותי יותר למשתמש.

התבלטו מן המותג

זה נפוץ שהטבות יושבות תחת המותג הארגוני שלהן אבל זה אומר שהן יכולות ללכת לאיבוד. מותג נפרד יכול לתקשר את היתרונות מנקודת המבט על האנשים ועל הצרכים שלהם, זה יכול לעזור להפחית את האדישות ולגרום להם להיות מעורבים יותר.

זהו את האלופים

חשבו על כל הקמפיינים העממיים שהחברות מתנהלות, אולי בנושא גיוון, שוויון והכללה או מודעות לבריאות העובד. מה שמשותף להם לעתים קרובות הם עמיתים אשר מציינים את היתרונות לעבודה בחברה ביומיום, ושיתוף הסיפורים דרכם הם יכולים להעצים את החברה. בחרו אלופים בכל רמות העבודה ועל פני המחלקות השונות בארגון, שישתפו את הסיפורים שלהם ברשתות החברתיות.

יעדו תקציב לתקשורת

על פי מחקרים נמצא, כי מחלקות משאבי אנוש מוציאות בממוצע רק 4% מהתקציב לתקשור הטבות לעובדים אם כי 42% מוכנים להשקיע יותר כסף כדי לשפר את תקשור ההטבות. להטבות לעובדים יש יתרונות מרכזיים במקום העבודה ובבחירת מקום לעבוד בו ולכן זה מתסכל כאשר העובדים הקיימים ומחפשי העבודה לא מודעים לכלל ההטבות שמגיעות להם בארגון. לכן, חשוב מאוד לתקשר את ההטבות לעובדים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה