מנהלת משאבי אנוש לינקדאין: על מנהיגות ניהולית

מנהלת משאבי אנוש לינקדאין: על מנהיגות ניהולית

לדברי פאט וודורס, מנהלת משאבי האנוש של לינקדאין העולמית, יש סדרה של קריטריונים שכל מנהל בלינקדאין נבחן עליהם והם חלים למעשה על כל מנהיג בארגון

שיתוף

תרבות הניהול של לינקדאין עוצבה ע"י מייסד ויושב הראש של החברה ריד הופמן, יחד עם מנכ"ל החברה ג'ף ויינר, והעומדת בראש משאבי אנוש, סגנית הנשיא הבכירה של הארגון – פאט וודורס.

פאט וודורס, מנהלת משאבי האנוש של לינקדאין אומרת ל-Business Insider, שיש סדרה של קריטריונים שכל מנהל בלינקדאין נבחן עליהם הם חלים על כל מנהיג בכל ארגון.

להלן 7 התכונות של מנהיגות טובה ע"פ פאט וודורס:

פיתוח מקצועי של העובדים

מנהל טוב תומך בפיתוח המקצועי של העובדים שלו. כך לדברי פט וודורס. בספר "הברית" שכתב רייד הופמן, המיליארדר ממייסדי LinkedIn, יחד עם חבריו הסופרים, הוא טוען כי על ידי הקמת ברית בין החברה ועובדיה באמצעות "תקופת שירות" של העובד בחברה, המתואמת בין מה שהעובד רוצה לקבל לבין מה שהמעסיק רוצה, ניתן להשיג השקעה מצוינת בטווח הארוך, מבלי להקריב קורבנות הדדיים.

המעסיק יכול על פי הספר, למשוך ולשמר את העובדים הטובים ביותר דרך ההיווצרות של בריתות שבה כולם מנצחים.

המפתח לגישה זו לדברי וודורס הוא, כי מנהלים יכירו בכך שהעובדים שלהם לא יישארו איתם לנצח וכי על המנהלים הטובים לדחוף את עובדיהם לגדול כל הזמן ולפתח אותם באמצעות אתגרים חדשים והזדמנויות למידה.

סקירת ביצועים

בניגוד למנהלים שממתינים לסקירה השנתית על מנת לחשוף תובנות לגביי ביצועי העובדים שלהם, מנהלים טובים שומרים לאורך כל הזמן על דיאלוג פתוח עם חברי הצוות שלהם. וודורס אומרת כי משוב העובדים השנתי צריך להיות "ממש משעמם" כיוון שהעובדים והמנהלים ידעו את תכניו לכל אורך השנה."

הגדרת ציפיות ברורה

לדברי וודורס המנהלים הטובים ביותר מבטיחים כי העובדים שלהם יודעים מה מצופה מהם. את הציפיות מהעובדים, המנהלים הטובים מעבירים באמצעות דיונים ושיחות ולא ע"י רשימה של דרישות.

טיפוח מנטליות של יזם

עוד לדבריה של וודורס , מנהלי לינקדאין הטובים ביותר מעצימים את העובדים שלהם ומנחים אותם לחשוב תמיד על דרכים חדשות וטובות יותר לעשות את הדברים. מדובר בהנחלת חשיבה יזמית וטיפוח חדשנות ויצירתיות אצל העובדים.

עידוד ללקיחת סיכונים

על העובדים להיות מסוגלים לומר כי יש להם את האוטונומיה להפעיל שיקול דעת משלהם במקום לקבע את עבודתם במסגרת מרובעת. כך מוסיפה וודורס. מנהלים טובים לדבריה, מעודדים את הצוות שלהם לקחת סיכונים וליזום על מנת להצליח, כמו גם ללמוד מהטעויות שלהם.
התרבות של חברת לינקדאין משלבת את אתוס עמק הסיליקון של לא לפחד מכישלון, במובן שאם ניסוי נכשל על העובד להפיק לקחים ממנו מייד ולהמשיך לנסות, מבלי לעצור כדי "להתאבל" על האובדן.

חשיפת כיוון החברה

"מנהלי לינקדאין הטובים ביותר הם שקופים," אומרת וודורס. "התקשורת שלהם פתוחה והם מסבירים לצוותים שלהם לאיזה כיוון החברה הולכת וכיצד העובדים יכולים לתרום לכך. הראייה של אותם מנהלים היא כוללת – העובדים וההנהלה משתלבים יחד כדי להתקדם ולהצליח."

לעשות ולא רק לדבר

לבסוף אומרת וודורס, כי המנהלים הטובים עושים ולא רק מדברים. אותם מנהלים מוערכים מפגינים את כל הביצועים וההתנהגויות אותם להם הם מצפים מהעובדים. וודורס מציינת כי המודל לחיקור הטוב ביותר של מנהל ראוי הוא מנכ"ל לינקדאין, ג'ף ויינר שמציג נוכחות חזקה בחברה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה