שיתוף

יציאה לקמפיין גיוס היא משימה מורכבת שיש להיערך אליה זמן רב מראש. במצב השוק הנוכחי, עם אבטלה של פחות מארבעה אחוזים, לכולם כבר ברור שחברה שמגיעה למצב של כיבוי שריפות, כלומר יוצאת לאיתור מועמדים רק כאשר משרה מתפנית או משרה חדשה צריכה להבנות, נאלצת לגייס במהירות, ולכן להתפשר. במקרים כאלה, הסיכוי לגייס את המועמד המתאים והמוכשר ביותר הוא נמוך משמעותית לעומת הסיכוי להגיע אל המועמד המתאים ביותר.

זו הסיבה לכך שחברות רבות נערכות מראש. אחת הדרכים להיערך זמן רב מראש ולאפשר לחברה לבחור בקפידה את המועמדים שלה היא באמצעות האתר Glassdoor והכלים שהוא מציע, חלקם בחינם וחלקם בתשלום.

סקירת מגמות

אחד הכלים שאתר Glassdoor מציע למעסיקים הוא סקירת מגמות. למה בעצם צריכים מעסיקים את הכלי הזה ולמה שיהיה אכפת להם ממגמות בשוק העבודה? משום שהכלי הנקרא Glassdoor Trends מציע תובנות יקרות ערך בנוגע להיקפי הביקוש לעובדים בתחום הספציפי ובאיזור הפעילות של כל מעסיק, כמעט בכל מדינה על פני הגלובוס.

1 השפעת האירועים בעולם על החברה שלכם:

הכלי הנקרא Glassdoor Trends יכול לסייע למנהלי משאבי אנוש להבין איך החדשות בנושאים כלכליים והאירועים שמתרחשים בשוקי היעד שלהם כמו גם בשוק העבודה, משפיעים על החברה שלהם בכל הקשור לגיוס עובדים ואיתור טלנטים, ובה בעת המעסיק מקבל גם את כל התובנות הללו לגבי המתחרים שלו.

2 תובנות לגבי פופולריות בשוק העבודה:

כל מעסיק שיש לו חשבון ב-Glassdoor יכול לקבל תובנות לגבי מי הן החברות הפופולריות ביותר בקרב מחפשי עבודה, לפי פילוחים של סוגי תעשייה ושווקים, סוגי תפקידים ואיזורים גיאוגרפיים, ומה הופך חברות אלה לכל כך פופולריות.

במילים אחרות, הכלי הזה (Glassdoor Trends) מאפשר למעסיקים לקבל תובנות לגבי המגמות הפופולריות ביותר בקרב מועמדים פוטנציאליים לפי פילוחים שונים של תעשיות, איזורים וכו.

3 איך משפיעות חדשות החברה על מועמדים:

כלי המגמות של Glassdoor מאפשר לקבל את כל החדשות החמות והעדכניות ביותר לגבי איך החברה שלכם (בין השאר הודות למיתוג המעסיק שלה) וללמוד איך החדשות הללו משפיעות על פעילותם של מחפשי העבודה ב-Glassdoor.

4 חשיפה מוגברת:

הזדמנות להגברת החשיפה בקרב אמצעי התקשורת המובילים באמצעות צוות יחסי הציבור של Glassdoor: לדוגמה, אם בכלי התקשורת פורסמו חדשות כלשהן על החברה שלכם, כמו למשל השקת מוצר חדש או שירות חדש, חתימה על עסקה גדולה או מכל סיבה אחרת, חדשות מסוג זה עשויות  לקדם את החברה שלכם בכלי המגמות של Glassdoor.

מדוע? משום שהחדשות הללו יכולות לעורר עניין בקרב מחפשי עבודה, וכתוצאה מכך לגרום להם לחפש את החברה שלכם ב-Glassdoor כדי ללמוד עליה עוד. ובין השאר הם יבקרו בדף המשרות הפתוחות שלכם.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה