חבר מביא חבר או רשתות חברתיות? קבלו את שניהם!

חבר מביא חבר או רשתות חברתיות? קבלו את שניהם!

חברת הסטראט אפ הישראלית "גוד ג'וב" פיתחה אפליקציה לגיוס עובדים ברשתות חברתיות, וזכתה במקום השני בתחרות שנערכה בעמק הסיליקון

שיתוף
חבר מביא חבר
סיגל סרור

 חברת גוד ג'וב הישראלית זכתה השבוע במקום השני בתחרות חדשנות בגיוס עובדים (Recruiting Innovation Summit), שנערכה בעמק הסיליקון. החברה פיתחה אפליקציה שמאפשרת למחלקות משאבי אנוש להתחבר לרשתות החברתיות של עובדי החברה, ולאתר מועמדים פוטנציאליים לעבודה מתוך אלה המקושרים לעובדים.

גוד ג'וב הוקמה לפני כשנה וחצי על ידי אסף אייזנשטיין וסיגל סרור. אייזנשטיין היה בעבר מנכ"ל חברת Petro Group, סרור היתה סמנכ"לית משאבי אנוש של קבוצת 888. גיגי לוי, לשעבר מנכ"ל 888, השקיע בחברה.

בתחרות השתתפו כ-50 חברות שהציגו כלים חדשניים לגיוס עובדים, מתוכם נבחרו שש חברות, כשגוד ג'וב כאמור הגיעה למקום השני.

המערכת שפותחה, משלבת את שתי שיטות הגיוס  ומאפשרת למגייסי העובדים להתחבר באמצעות אפליקציה לרשתות החברתיות (לינקדאין, פייסבוק וטוויטר), וכך לגייס עובדים בשיטת חבר מביא חבר. כדי לעודד את העובדים לסייע בתהליך הגיוס, ישנם גם משחקים בתוך המערכת.

אסף אייזנשטיין

 

כיום גיוס עובדים באמצעות חבר מביא חבר והרשתות החברתיות נחשבות לאמצעים פופולאריים יותר ויותר וחסכוניים יחסית. הזמינות והקלות של שליחת קורות חיים לכל משרה הביאה למצב שבו מגייסים מוצפים בעשרות ומאות קורות חיים עבור כל משרה, שרבים מהם אינם רלוונטיים. חבר מביא חבר הנה שיטה שנחשבת לחסכונית ומביאה למועמדים איכותיים, מתגמלת את העובדים הקיימים בחברה וגורמת להם להיות פעילים. כך גם נאמנותם והערכתם של העובדים כלפי החברה עולה. הגיוס באמצעות הרשתות החברתיות, על ידי הצפה של המשרות הפנויות ופניה יזומה למועמדים, נחשבת גם היא למובילה בעולם הגיוס. היתרון שלה הוא בחשיפה לגולשים רבים, ובעיקר לקבוצות ממוקדות המחפשות אחר משרות פנויות.

לדברי סרור, בין לקוחות החברה נמנים ארגונים כמו ECI, לאומי קארד, מדיה מיינד ומנגו, ובקרוב יכנס המוצר גם לשוק האמריקאי והבריטי. המערכת בנויה כך שניתן להטמיע אותה מרחוק. היא מיועדת לחברות בנות 200 עובדים ומעלה, ועם זאת לדברי סרור גם חברות סטארט אפ קטנות בנות עשרות עובדים בלבד רכשו את המוצר. עלות השימוש במערכת נע בין 1000 ל-2,500 דולר לחודש.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה