זה שאתם עובדים על מחשב.. לא אומר שאתם בסטנדרטים של הייטק

זה שאתם עובדים על מחשב.. לא אומר שאתם בסטנדרטים של הייטק

תהליכים ידניים יכולים להאט את המומנטום הארגוני, זה הזמן לאמץ טכנולוגיה מתקדמת

שיתוף
גמילה מטכנולוגיה

גמילה מטכנולוגיה

חשוב להבין כי, אין זה מספיק להצטייד בקדמת הטכנולוגיה כדי ליישר קו עם המציאות הדיגיטלית. הכרחי גם לדעת את רמות הטכנולוגיה השונות ואיזו טכנולוגיה מתקדמת ביותר כדאי לאמץ, שתתאים לארגון שלכם ותקדם אותו בתחרות בשוק.

רק כיוון שאנחנו משתמשים במחשב כדי לעבד משהו, לא אומר שזה הייטק. דוגמה מצוינת לכך, היא ניהול גיליונות אלקטרוניים (כגון (Excel במחשב. בעוד שגיליונות אלקטרוניים נוצרים לעבודה במחשבים, זה לא אומר שהם הדרך היעילה והטובה ביותר לעשות משהו.

הגיע הזמן שנבין, כי הטכנולוגיה באה ברמות שונות. לדוגמה, יש את התוכנות: Word לעיבוד טקסט ו- Excel לשימוש בגיליון אלקטרוני, אולם יש את רמת פתרונות התוכנה המתקדמים יותר כגון: מערכת מעקב אחר מועמדים למחלקת משאבי אנוש וגיוס – שהיא מערכת מתקדמת בהרבה מ- Word ו- Excel ומבוססת על ביג דאטה וניתוח נתונים. מערכת מעקב אחר מועמדים (ATS) היא סוג של תוכנה המשמשת מסד נתונים של משאבי אנוש לארגון מועמדים. זה דומה לכלי ניהול קשרי לקוחות(CRM) , אך עם דגש מיוחד על פונקציונליות החיפוש שלה.

ATS משמשת לכל הגדלים של חברות כדי לנפות דרך קבוצות גדולות של מועמדים לעבודה, ולארגן פניות ממועמדים אלו. המטרה העיקרית של ATS היא לפעול ככלי שנועד לפשט את חייו של המגייס. בדיוק כמו מנוע חיפוש, לאחר חיפוש של מגייס אחר מועמדים, מערכות מעקב אחר מועמדים מדרגות את המועמדים על ידי מילות מפתח (מיומנויות, עמדות עבודה) ומסננות עבור המגייס את אלו המתאימים ביותר.

לבסוף, יש את הרמה הגבוהה יותר של טכנולוגיה לארגון שמבוססת על בינה מלאכותית ומכונה לומדת. לכל רמה יש יתרונות והזדמנויות.

ארגונים צריכים להקדיש זמן ייעודי לחשוב על איזו רמה של טכנולוגיה תסייע להם להשיג את מטרותיהם. טעות בבחירת הטכנולוגיה יכולה לגרום להם לדשדש במקום.
כדי לוודא כי הטכנולוגיה שאתם בוחנים היא המתאימה ביותר לצרכי הארגון, חפשו סימנים כי הטכנולוגיה הנוכחית שלכם אינה עושה את כל מה שצריך. הגיע הזמן לקחת את ההערות הללו ברצינות. שדרוג עשוי להיות אידאלי כדי למנוע תהליכים ידניים.

תנו לארגון מספיק זמן כדי להשתדרג. התשובה היא לא תמיד הגרסה האחרונה. כאשר ארגונים צריכים לשדרג, לפעמים זה הגיוני לשדרג לגרסה האחרונה. עם זאת, לפעמים זה הגיוני פשוט לשדרג מעט יותר, במיוחד אם השדרוג הוא יקר. הארגון יכול לנצל את הזמן כדי להתאים את השינוי ולבנות משאבים.

כשם שארגונים מקבלים החלטות טכנולוגיה, עליהם לשקול את הצרכים שלהם לטווח הארוך ולהימנע מתהליכים ידניים. הטכנולוגיה היא דבר נהדר והיא מאפשרת לארגונים לעמוד ביעדים העסקיים שלהם, אולם הם צריכים לבחור את הטכנולוגיה המתאימה ביותר למשימה.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה