שיתוף

כאשר מסתכלים על הכישורים שמביאים יוצאי הצבא, החוויות שלהם, התובנות, היכולת לעבוד בצוות, מוסר העבודה החזק שלהם – כל הדברים האלו מתרגמים למה שאנחנו עושים כחברה כמו שאנחנו משרתים את הלקוחות שלנו.

אמנם אין מתאם ישיר בין תפקידו הקודם של יוצא צבא ובין תפקידו הנוכחי בארגון, אך סביר שהוא ישתמש בכישורים רבים שהוא רכש בשנות תפקודו בצבא, והכישורים רבים וטובים.

בצבא, כמו בארגונים כיום במציאות המשתנה, יש חוסר וודאות תמידי ברקע. בצבא אתה לא יודע למה לצפות, מתי יהיה הקרב הבא, מתי תצטרך לשלוח אנשים אל הלא נודע ולצאת לשם בעצמך, לכן היכולת לגמישות ולעמידה יעילה בשינויים, היא יתרון של יוצאי צבא שאין לוותר עליו. יוצאי צבא לרוב יודעים להגיב לשינוי במהירות ולהציג מיומנויות רבות ערך גם במהלך השינוי.

רוב יוצאי הצבא למדו גם את כל נושא הבטיחות. יש להם את כל התכונות שהופכות אותם להיות בכושר טוב עבור מגוון רחב של מקומות עבודה. הם טובים בלוגיסטיקה, בארגון וסדר. הם ממושמעים, מחויבים ואחראיים מטבעם.
כאשר הארגון זקוק לעובד שיכול להגיב במהירות ובאופן רציונלי וקריר למצבים שונים, אין ספק שיוצא צבא הוא האדם שמתאים לו ביותר.

אנשים בעלי רקע צבאי הם מונעים על ידי משימה. יש להם משימה שהם רואים בעיניהם בבירור ולא בצורה מעורפלת. הם מתמקדים במשימה ומנסים להשיג את התוצאות הטובות ביותר בכל פרויקט ופרויקט.

עבודת צוות היא אחת התכונות החזקות של משוחררי צבא, שם החשיבות ביכולת לסמוך על אנשים במצבים קריטיים היא חיונית. עובדים שמגיעים מהעולם הצבאי מתורגלים בלסמוך על אחרים ולפעול יחד ככוח משימה מלוכד. אנשי צבא מבינים ומכירים בחשיבות של כל אחד מחברי הצוות ומה הוא מספק ליחידה כולה.

מוסר העבודה של יוצאי הצבא הוא גבוה מאוד. לאנשי צבא לשעבר יש את היכולת המדהימה לצאת למשימה כשהם כבר רואים בדמיונם את הסוף שלה. הם לא רק מונחי משימות ומטרות, הם גם מבינים את החשיבות של לבצע את הדברים עד הסוף ולא להשאיר קצוות פתוחים. לא פעם הם מסיימות את המשימות בתוצאות טובות בהרבה מהצפוי. הם לא נוטים להתלונן ולהתפנק, כיוון שבצבא זה לא היה מתאפשר להם.

למרות שהצבא משתמש בסוג אחר של "זמן" החיילים תמיד בדיוק בזמן בצבא, אסור לאחר ולו בדקה. ההיררכיה הצבאית נשענת על לוחות זמנים קבועים מראש והמיומנות של החיילים והמפקדים לדחוס משימות רבות בפרקי זמן קצובים, היא יכולת אדירה. ארגון שיקבל לבין שורותיו מפקד לשעבר, שהיה אחראי על לוחות זמנים ועמידה במשימות, ירוויח משמעותית.

המסירות של אנשי צבא לעבודתם אינה מוטלת בספק. העבודה לעתים כל כך מפרכת במהלך השירות, שאם אתה לא מסור לחלוטין לתפקיד, יהיה לך קשה לבצע אותה. הצבא נשען על אנשים מסורים ומייצר מורל גבוה בהתאם. לכן ארגון המגייס אנשי צבא לשעבר, מרוויח באופן טבעי אנשים מסורים, שרואים את העבודה וההצלחה כאחד מהדברים החשובים ביותר בחייהם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה