שיתוף

טכנולוגיות חדשות צצות חדשות לבקרים במגוון רחב של תחומים, ויחד איתן הולכת וגוברת המגמה לשילוב טכנולוגיות מתקדמות בתחום הלמידה בארגונים. בינה מלאכותית, האינטרנט של הדברים (IoT), הדור החדש של Machine Learning וטכנולוגיות מתקדמות רבות אחרות, משפיעות מאוד על הלומדים וכתוצאה מכך הן משפיעות במידה רבה גם על עיצוב פני הלמידה ושיטות ההדרכה בארגונים.

עובדים בכל ארגון, מקטן ועד גדול, ובראש ובראשונה עובדים בני דור המילניום, ובני הדור הבא אחריהם שבקרוב יתחיל להגיע אל הארגונים, רוצים לראות שיטות למידה שניצבות בחזית המהפיכה הטכנולוגית. הם רוצים לראות שיטות למידה ש"מדברות" אליהם ושמצליחות להלהיב אותם.

בכנס ההדרכה השנתי שיתקיים ב-13 בנובמבר בכפר המכביה, בנושא מהפיכת הלמידה הדיגיטלית בארגונים, ירצו ינאי זגורי, יועץ למידה בכיר מ-ExperTeam, וד"ר ערן גל, יועץ לטכנולוגיות למידה וחבר סגל בכיר במכון הטכנולוגי חולון על השתלבות הטכנולוגיה בעתיד הנראה לעין. נושא הרצאתם: "סוף עידן ה-LMS"?

"בהרצאה בכנס ההדרכה השנתי, נציג חזון טכנולוגי לעולם הלמידה שכבר נמצא מעבר לפינה", אומר ינאי זגורי מ-ExperTeam. "כמו כן, נבחן את הפוטנציאל הרב שטמון בטכנולוגיות שכבר הפכו למציאות בשטח, כמו גם את הפוטנציאל הטמון בטכנולוגיות עתידיות. נבדוק איך טכנולוגיות אלה משפיעות, ו\או עשויות להשפיע, על טכנולוגיות שכבר משמשות, ושישמשו, בתחום הלמידה ובמערכות לניהול למידה. כל זאת, גם בעתיד הנראה לעין וגם בעתיד הרחוק יותר".

האם קרב תום עידן ה-LMS?

ד"ר ערן גל, יועץ לטכנולוגיות למידה וחבר סגל בכיר במכון הטכנולוגי חולון מוסיף ומסביר, כי "פיתוחים טכנולוגיים וגישות עכשוויות בלמידה, גורמים לנו לשאול, האם אנחנו מתקרבים לסוף עידן ה-LMS, ומה יבוא במקום המערכת המוכרת. במפגש החשיבה המשותף שנערוך במסגרת כנס ההדרכה השנתי, נסקור טכנולוגיות שעתידות להשפיע על חיינו במידה דרמטית. כמו כן, נבחן איך משפיעות הטכנולוגיות הללו, בין השאר, על הלמידה הארגונית.

"בנוסף על כך, נציין במסגרת המפגש, מגמות בולטות בטכנולוגיות למידה, ונדון גם בסוגיות העולות בדבר המקצוע שלנו (כאנשי למידה והדרכה), ובדבר הפתרונות שנספק לארגון בעתיד הקרוב והרחוק יותר.

"ולבסוף", אומר ד"ר ערן גל, "ננסה לגבש ביחד, תובנות בנוגע למה שעלינו לעשות כאן ועכשיו, כדי לקדם ולהתאים עצמנו למחר של עולם הלמידה בכלל, ולמערכות ניהול הלמידה בפרט".

ינאי זגורי, יועץ למידה בכיר, ExperTeam מוסיף, כי "במסגרת המפגש בכנס, נדון בסוגיות כמו למשל מהו חזון הלמידה הארגונית; נשאל לאן הארגונים רוצים להתקדם; ונבדוק לאן, בפועל הם יכולים להתקדם".

עוד אומר ינאי זגורי, כי "לאחר ההרצאה נקיים דיון עם קהל המשתתפים, לגבי החזון האישי שלהם, כמו גם לגבי החזון הקבוצתי. כמו כן, נדון בדרכים אשר בהן יכולות טכנולוגיות מסוימות להשפיע על החזון הזה".

אל אילו סוגי טכנולוגיה תתייחסו במסגרת ההרצאה והדיון?

"בהרצאה, וכמובן בדיון, נדבר על טכנולוגיות דוגמת האינטרנט של הדברים (IoT), בינה מלאכותית ו-Machine Learning. בנוסף, נדבר על ההשפעה של טכנולוגיות דוגמת מחשוב לביש. זאת ועוד, ננסה להבין ביחד עם קהל המשתתפים, איך, בסופו של דבר, ישתלבו הטכנולוגיות הללו במערכות הלמידה עתידיות".

תוכלו לשמוע עוד על נושא זה ולפגוש את ינאי זגורי ואת ד"ר ערן גל, בכנס ההדרכה השנתי של HRus, שיתקיים ב-13 בנובמבר בכפר המכביה

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה