האם מדיניות הטלפונים הניידים שלכם מעודכנת?

האם מדיניות הטלפונים הניידים שלכם מעודכנת?

אם אתם חיים בעידן של היום, מאוד סביר כי כל עובד במקום העבודה שלכם מביא עמו את הטלפון הסלולרי לעבודה כל יום

שיתוף
מדיניות שימוש בטלפונים סלולריים

מדיניות שימוש בטלפונים סלולריים

טלפונים ניידים הפכו לסוג של הרחבה של עצמנו. אנשים יכולים לשאול את סירי שאלות אם הם זקוקים למידע, לנהוג בבטחה ליעדם באמצעות אפליקציות ניווט דרכים, להשתמש במחשבון, לשמור בזיכרון המכשיר אירועים בתוך היומן הדיגיטלי.

הטלפונים הסלולריים שינו גם את האופן שבו אנשים עובדים: אפשר לשלוח הודעת וואטספ לתיאום פגישות במקום להמתין שהצד השני יהיה פנוי לשיחת טלפון, אפשר לצלם ולסרוק מסמכים במקום להשתמש בסורק משרדי, להתעדכן בחדשות החברה והשוק באינטרנט, להתחבר לעמוד הפייסבוק של החברה ואפילו לבצע מחקר מהיר לגבי רעיון חדש שיש לנו. עם זאת, מדיניות הטלפון הסלולרי בעבודה חיונית עבור כל אלו ויש לוודא כי היא אכן מעודכנת.

איסורי שימוש בטלפון נייד לא מציאותיים יותר

אם בעבר, נאלצתם להצפין את המכשיר בתיק ולהשתיקו במהלך שעות העבודה, הרי שכיום, לספר לאנשים כי הם לא יכולים להשתמש בטלפונים שלהם בזמן העבודה או לא יכולים להשתמש הטלפונים שלהם בכלל במהלך שעות העבודה, אינו מציאותי. העובדים יגניבו את הטלפונים שלהם לעבודה ויתעסקו בהם כך או כך, לכן ברור שיש לאשר להם את השימוש וזה אפילו מועיל לעבודה כיום.

פרודוקטיביות וטלפון סלולרי

בעוד השימוש בטלפון סלולרי עשוי להשפיע על הפרודוקטיביות, היעדר הטלפון הסלולרי עשוי אף הוא להוות הסחת דעת עבור העובדים. עובדים רבים נוטים להרגיש חרדה כאשר הטלפון הסלולרי שלהם אינו בהישג יד, במיוחד הורים לילדים שצריכים לשמוע מהם במשך שעות היום. עם זאת, יש לזהות ולהגדיר בדיוק כיצד יש להשתמש בטלפונים הסלולריים בשעות העבודה ולהגדיר זאת כחלק מהמדיניות.

דאגות אבטחת הטלפון הסלולרי

כאשר עובדים עם מידע רגיש או כאשר יש גישה לחומרים שצריכים להישמר פרטיים מכל סיבה שהיא, טלפונים סלולריים מגדילים את הסיכון של הפרות אבטחה. הגבלת השימוש בטלפון הסלולרי מסיבה זו לא יכול להיות הגישה הטובה ביותר, עם זאת, חשוב להגביל את השימוש במידע המקצועי והאישי במכשיר הנייד ולא לצלם ולשתף היבטים מסוימים של העבודה באופן ציבורי.

אמון ויחסי עובד

כאשר עובדים מהימנים עושים החלטות לגבי השימוש בטלפון שלהם בעבודה, זה יכול לקדם יחסים טובים יותר עם העובדים ואת התרבות הכללית של הקבלה. לאפשר לעובדים חופש סלולרי יכול לשפר את שביעות הרצון של העובדים ואת נאמנותם, תוך מתן אפשרות לעובדים לעבוד בצורה המתאימה להם ביותר. כבוד והבעת אמון הם ערכים חשובים ומהותיים ובלתי ניתנים לוויתור.

להלן מספר הצעות שיכולות לעזור לעצב מדיניות טלפון סלולרי חכם בעבודה:

איסור על צפייה או שיתוף של תמונות, טקסט או סרטונים שעלולים להיות פוגעניים.

השימוש בטלפון סלולרי אסור בעת הפעלת כלי רכב של החברה או ציוד כבד.

יש להשתמש בססמאות כראוי בעת גישה לנתונים הקשורים לחברה.

השתמש בשיקול דעת בעת קבלת שיחות אישיות או הצגת הודעות אישיות.

לעולם אל תשתף מידע רגיש או קנייני, במיוחד באמצעות תמונות או וידאו.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה