בית הדין המשמעתי קנס את הנאשמים בפרשת רמדיה

בית הדין המשמעתי קנס את הנאשמים בפרשת רמדיה

בית הדין המשמעתי גזר על הנאשמים בפרשת רמדיה כנס בשיעור משכורת חודשית ונזיפה בנוסף על עבודות לשירות הציבור

שיתוף
פרשת רמדיה
פרשת רמדיה

חמשת עובדי משרד הבריאות שהורשעו בפרשת רמדיה צפויים לעבודות שירות לציבור, לקנס בסך משכורת חודשית אחת וכן הם צפויים לנזיפה. כך על פי הסדר הטיעון שקיבל בית הדין המשמעתי של נציבות שירות המדינה.

בין עובדי משרד הבריאות נמנים: ד"ר דורית ניצן-קלוסקי, שהייתה המנהלת בפועל של שירות המזון הארצי, נאסרין חורי, שהייתה מנהלת תחנת הפיקוח בחיפה, יוסף חסקל וברטה שוום, שעבדו בתחנת הפיקוח בחיפה וראיסה ברברוב, שעבדה בתחנת הפיקוח באשדוד.

בית הדין למשמעת של נציבות שירות המדינה, הדן בפרשת חמשת עובדי משרד הבריאות המואשמים בחלקם בפרשת רמדיה, גזר עליהם כנס כספי בשיעור של משכורת חודשית אחת ונזיפה. זאת לאחר שבית משפט השלום בפתח תקוה נמנע מלהרשיע את עובדי משרד הבריאות וקיבל את ההסדר בו נגזר על ד"ר ניצן-קלוסקי 500 שעות עבודה לשירות הציבור, ועל ארבעת האחרים – 400 שעות בלבד, בנוסף על המשכורת החודשית.

החמישה הודו בסעיף ההתרשלות שההשלכות לכך הן הפצת מחלה שיש בה סכנת חיים בכך שאישרו את יבוא הפורמולה הקטלנית של חברת היינץ ששווקה על ידי רמדיה.

בית הדין המשמעתי, שקיבל את ההסדר, תוך הסתמכות על קביעת בית משפט השלום בדבר הדוגמה האישית שנתנו החמישה בלקיחת האחריות, מה שהוביל לשיפור הנהלים הרלוונטיים במערכת הבריאות בעקבות הפרשה הטראגית (בה פעוטות שהוזנו בתחליף החלב רמדיה מתו או חלו והם סובלים ועתידים לסבול כל חייהם מנזקי הפורמולה הקטלנית).

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה