איך לעשות יותר.. באמצעות העוזר הדיגיטלי שלך

איך לעשות יותר.. באמצעות העוזר הדיגיטלי שלך

כלי AI כגון סירי ונוספים יכולים להקל על העבודה שלך ולייעל אותה, אם תדע להשתמש בהם נכון

שיתוף
הספר Human + Machine

הספר Human + Machine

"סירי, מה מתוכנן לי ביומן למחר?"

אתה כנראה משתמש בעוזר דיגיטלי כשאתה בנהיגה כדי לבדוק היכן מתקיימת הפגישה הבאה שלך ולהורות למערכת לחייג לאיש קשר כלשהו, אך האם אתה מנצל את אותה טכנולוגיה כדי לעשות יותר במהלך יום העבודה שלך? והאם אתה יודע את כללי ההתנהגות של העוזרים הדיגיטליים?

מה כולנו צריכים לדעת על שימוש בעוזרים דיגיטליים כדי לעשות יותר בעבודה?

דע את האפשרויות שלך

יש עולם חדש של פרודוקטיביות טכנולוגית בשוק, כגון: Siri, OK, Google ,Cortana שיכולים לעזור לך לבצע שיחות טלפון, לקבוע תזכורות או פגישות ביומן ולנהל את לוח הזמנים וזו דרך פשוטה להיות יעילים יותר. זה יותר מהר לומר: "סירי, תתקשרי לדני אילון" לדוגמה, מאשר לפתוח את הטלפון שלך, ללכת לרשומות אנשי הקשר ולאתר את המידע שלו- על אחת כמה וכמה כשאתם בנהיגה. אבל יש אפשרויות רבות עוצמה יותר גם כן.

התחל להסתכל על כלים מרשימים יותר כגון x.ai או Clara Labs – עוזרי AI שיכולים לתזמן פגישות עם אנשים אחרים פשוט על ידי העתקת המידע שלהם להודעת דוא"ל. ואם אתה באמת רוצה לראות עוזרי AI בעבודה, נסה משהו כמו Fin. מדובר בעוזר עצמאי לחלוטין, שאתה יכול לבקש ממנו עשות משהו ואם מערכת ה- AI שלו לא תוכל להבין את הבקשה – בני אדם מאחורי הקלעים יוכלו להנחות אותה. "

היה סבלני וזהיר

כמו בכל כלי חדש ישנה עקומת למידה. קודם כול, חשוב להיות סבלני. זוהי טכנולוגיה מתפתחת שכולנו נאבקים עדיין להבין את עומקה ובדיוק כמו כלים אחרים, זה לא תמיד עובד כצפוי בדיוק כמו כמו שיפורים אחרים שפורצים אל השוק. צריך את הסבלנות ולאפשר למתכנתים גם לפשל כדי להשתפר ולדעת מה יעבוד טוב יותר בגרסה הבאה. לדוגמה: הדוא"ל יכול להיות מהיר ועצמאי יותר אבל הוספת קובץ יכולה להיות פתאום מסורבלת. בסופו של דבר המערכות הללו תשתפרנה ותהיינה הדבר המוביל בשוק. ייתכן ותרצו לחייג למישהו ופתאום המערכת תחייג למישהו אחר, זה עשוי לקרות.

כמו כן חשוב להיות שקוף עם אנשים אחרים לגבי המערכת בה אתה משתמש. במקום להגיד "המזכירה שלי תתאם פגישה ביומן" חשוב לציין כי יש לך רובוט שעושה זאת. כך, האחרים יהיו סבלנים יותר לטעויות.

זכור כי כל דבר שמנסה להיראות אנושי הוא לעתים קרובות מתפרש כאדם וזה יכול להוביל לאי הבנות. אנשים מתאכזבים לראשונה כשהם מבינים שהחתימה על המסמך שלך אינה אותנטית, ורבים מגיבים בתמיהה כשהם מבינים לראשונה שהם מדברים עם מכונה ולא עם בן אדם. בנוסף, רק בגלל שמדובר בפלטפורמה מבוססת AI לא אומר שאתה יכול להתעלם מאבטחה ופרטיות – בצע את אותם הכללים שהיית מבצע לו היה מדובר במזכיר/ה אנושי/ת.

שמור על מבט לקראת העתיד

מומחים בתחום מעריכים שכלי AI יתחילו לשתף את הנתונים שלהם בעתיד ויהיו חזקים יותר. כרגע מערכות אלו הן בעיקר רשתות עצביות עצמאיות המבוססות על נתוני האימון שלהם, אבל בעתיד נוכל לראות מאגרים מרכזיים כמו AI שהופכים לשירות בדיוק כמו תוכנה, תשתיות, אחסון, ושטח מלאי פיזי שהופך ממוחשב. מפתחים יוכלו לשכור מרכזי נתונים וחומרה כדי להפעיל רשתות עצביות, מה שיהפוך את הטכנולוגיה ואת הנתונים מאחורי זה ליותר חזקים.

אין תגובות

השאר תגובה