שיתוף

בתחרויות שנערכות במסגרת ימי הגיבוש של חברת שיא כיף מוטל על העובדים והמנהלים להתמודד עם אתגרים כחלק ממשחקי חשיבה ומשחקים אסטרטגיים", כך אומרת לריסה דוידוב, מנכ"לית חברת שיא כיף –  גיבוש וספורט אתגרי.

לריסה היא מורה למוסיקה וספורט המשלבת את עולם הרגש של האמנות, עם העולם התחרותי שבספורט, במטרה לעודד חשיבה יצירתית רבת דמיון עם ביצוע מענף תחרותי ואתגרי.

לדבריה, "במסגרת המשחק מוטל על העובדים והמנהלים לקבל אחריות על החלטות: אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד.

"כמו כן עליהם להתמודד עם הצורך להנהיג, להוביל, לנהל, ולעבוד כקבוצה. עליהם להפגין זריזות חשיבה ומהירות תגובה שלעיתים הן קריטיות להצלחת הקבוצה".

כמה זמן קיימת חברת שיא כיף, מהם תחומי הפעילות המרכזיים שלה ואילו שירותים היא מספקת לארגונים?

"חברת שיא כיף –  גיבוש וספורט אתגרי הוקמה לפני יותר מחמש שנים למטרה לאחד קהילות ואוכלוסיות. שיא כיף מתמחה בתחרויות ספורט אתגרי, אסטרטגיה ומשחקי גיבוש, משחקי חברה, משימות חשיבה, משחקי ODT והישרדות שמתאים לכל הגילאים.

"אחד הפרויקטים של שיא כיף – 'אמא, אבא, ילדים – משפחה של ספורטאים', אושר על ידי משרד החינוך להפעלה במוסדות החינוך למטרת מעורבות חברתית, הדדית כערך חינוך מרכזי.

"כחלק מהפעילות, פיתחנו תוכנית עבודה עבור חברות וארגונים, במסגרתם אנחנו מספקים שירות של ימי כיף וימי גיבוש לעובדים".

מהי מטרת הפעילות?

"המוטו שלנו, הוא להגיע דרך חוויות כייפיות, להישגים גבוהים של העובדים והמנהלים כאחד, ולהרגלים בריאים".

מהם הדגשים המרכזיים בשירות ימי הכייף והגיבוש שאתם מספקים לארגונים?

"הדגש במהלך היום – ומכאן שגם במהלך התחרויות – הוא על גיבוש שנוצר בין העובדים לבין עצמם ובינם לבין המנהלים, תוך שילוב בספורט אתגרי.

"יתרה מכך, הערך מוסף שמעניקות התחרויות שלנו הוא הגברת המוטיבציה של העובדים והמנהלים להגיע להישגים גבוהים בלימודים ובעבודה".

מהם לדעתך היתרונות שיש במשחקים ותחרויות לגיבוש עובדים ומנהלים, ליכולת ההתמודדות שלהם עם אתגרים, ולמוטיבציה?

"תחרות ספורט אתגרי הכוללת מכשולים ומשחקי חשיבה, מחדדת את יכולת ההתמודדות עם אתגרים במצבים שונים. הרצון להגיע לקו הסיום עם התוצאה הכי טובה מגבירה את המוטיבציה להצליח".

 תני בבקשה דוגמאות לפעילויות בימי כייף\ימי גיבוש.

 "פעילויות לדוגמה:

1 "כדורעף – ספורט תחרותי חברתי. המטרה במשחק היא לגרום לכדור לפגוע במגרש היריב, תוך העברתו מעל הרשת.

2 "סומו – אומנות לחימה יפנית, כולל חליפות סומו.

3 "סוגים שונים של תחנות ספורט אתגרי עם מכשולים.

4 "תחנות בסגנון חדרי בריחה בנושאים דוגמת: מדעים, היסטוריה, חפש את המטמון, ספינת הפירטים ועוד".

בשורה התחתונה, בימי הכיף שמארגנת חברת שיא כיף – גיבוש וספורט אתגרי, נהנים העובדים והמנהלים מאווירה של אנרגיות מטורפות, הרבה מאוד צחוק ואדרנלין, תוך יצירת גיבוש צוות העובדים, גיבוש בין בני המשפחה, וגיבוש צוות ההנהלה.

"חפשו 'שיא כיף' בפייסבוק ובגוגל , השאירו פרטים ונשמח לעמוד לשירותכם", אומרת דוידוב. "כל ארגון וחברה יקבלו שירות ופעילות שיתאים לצורך שלו. הפעילות ב'שיא כיף' היא ניידת, ולכן  יכולה להתקיים בכל מקום לפי בחירת הארגון\החברה".

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה