כיצד להפוך לאדם האמין ביותר בחדר?

כיצד להפוך לאדם האמין ביותר בחדר?

בין אם אתה מנהל או עובד, אמינות היא תכונה חיונית ונדרשת בכל מקום עבודה

שיתוף
עובד אמין

עובד אמין

אנשים מעריכים אמינות. למעשה, כל יום אנו מעריכים מכוניות אמינה שחוסכת זמן וכסף על תיקונים, שירות דואר אמין כך שהמכתבים והחבילות מגיעים ליעדם בזמן, שירות טלפונים אמין שמבטיח כי השיחות יישארו מחוברות, חברת תעופה אמינה שמטוסיה ממריאים בזמן וחברות אמינות שמבצעות אם מה שהן מבטיחות.

כאשר הדברים הללו אמינים הם מניבים קשרים ותוצאות. עסק המספק תוצאות אמינות נשען על אנשיו האמינים עצמם. כך, אמינות העסק מתחילה בכוח אדם מהימן שמפעיל אותו. אין ספק כי האמינות הינה הכרחית וחשובה להצלחה היומיומית, השאלה החשובה ביותר לשאול היא "כמה אמין אני?"

אנחנו רוצים לאסוף אנשים אמינים בחיינו, אנחנו לא רוצים להתמודד עם אלו שאינם. אנשים אמינים יוצרים ומשמרים חברים בקלות רבה יותר, יוצרים קשרים עמוקים יותר, ומקבלים את ההזדמנויות הטובות ביותר. הם זוכים ליותר אוטונומיה בעבודה, יש להם יותר ביטחון עצמי, הם חיים ביושר, והמצפון שלהם נקי. כדי להבין את היתרונות של להיות אמין, להלן מספר פעולות שתוכל לבצע.

ניהול התחייבויות

להיות אמין לא אומר להגיד כן לכולם. נהפוך הוא, אנשים מהימנים משתמשים בשיקול דעת כשהם נותנים הבטחות לאחרים. עם זאת, רוב האנשים נוטים להחליק על התחייבויותיהם כי הם מעריכים באופן מוגזם את הזמן הפנוי שלהם כאשר הם רוצים לרצות אחרים. לכן, כדי לנהל תפקוד באופן מהימן יותר יש לנהל היטב את ההתחייבויות: שאל את עצמך אם מחויבות כלשהי שהבטחת היא בעדיפות גבוהה בשבילך. אם היא בעדיפות נמוכה בשבילך היום, מה באמת ישתנה כדי להעביר אותה לעדיפות גבוהה עד מחר?

דגש על ציר הזמן

הדגש על ציר הזמן (כאשר העבודה נעשית) לעומת מועדים (כאשר העבודה צפויה). כיוון שאנשים נוטים לחשוב שמשימה תידרש לפחות זמן ממה שהיא מצריכה בפועל, הכפל את הערכת הזמנים שלך כדי להבטיח שהיא תתאים להתחייבויות האחרות שלך.

לדעת מתי לומר לא

אחד הדרכים להבטיח אמינות היא לדעת מתי לומר לא. אפשר אפילו לומר כן עם הסתייגות – העיקר שלא להבטיח דברים שלא תעמוד בהם. הגדר מחדש את המונח "נימוס" כיוון שאם תוכל לפייס את הצד השני על ידי כך שתסכים לבקשה ובסופו של דבר תאכזב כיוון שלא תעמוד בה, הצד השני ייפגע הרבה יותר. ואתה, תצא הרבה פחות אמין מאשר אם תסרב בנימוס מלכתחילה.

לתקשר באופן יזום

הימנע מהפתעות. אם אתה רואה כי לא תעמוד בזמני ההגעה לפגישה לדוגמה, בגלל נסיבות איומות ובלתי צפויות, אפשר לאדם השני לדעת זאת בהקדם האפשרי. אף פעם אל תחכה לרגע האחרון שאולי משהו יסתדר כדי לעדכן אותו – מקסימום תוכל לתאם מחדש. התקשר באופן יזום ועדכן את האדם השני מתי תוכל לפגוש אותו במקום לתת לו לתהות איפה אתה. השב לפניות ולמיילים בתוך 24 עד 48 שעות, גם אם זה רק אומר "קיבלתי את זה ואחזור אליך בשבוע הבא." כאשר אתה משתמש בתירוצים ולא מאפשר לצד השני לדעת את הסטטוס שלך, אתה בעצם אומר, "אתה לא חשוב לי."

התחל וסיים

היוזמה והסגירה הם מערכי האמינות וההצלחה. הדרך הטובה ביותר לסיים חזק היא להתחיל חזק. לשמור על המילה שלך או פשוט לעשות את הדבר הנכון הוא לעתים רחוקות נוח, אך אנשים אמינים באמת מאפשרים למעשיהם להתעלות מעל התירוצים שלהם.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה