חשיבות המהירות בגיוס כישרונות

חשיבות המהירות בגיוס כישרונות

לגיוס מהיר יש יתרונות ברורים ביניהם גיוס כישרונות, חסכון במשאבים ובעלויות והצלחה רבה יותר בתהליך הגיוס כולו

שיתוף

קצב האינטראקציה המהיר הפך להיות עניין שבשגרה. אם פעם מייל היה זוכה למענה ממוצע של כ- 12 שעות' כיום גם על המיילים העסקיים שלנו אנו משיבים בתוך דקות ספורות. כולנו מחוברים, זמינים ומגיבים באופן כמעט מיידי. אנו מגיבים על מיילים תוך 15 דקות בממוצע ועל הודעות טקסט בתוך מספר שניות.

גם בנושא גיוס כישרונות נושא המהירות חיוני ביותר. אם אנו רוצים לתפוס ולגייס את הכישרונות הטובים ביותר, עלינו לפעול ולהגיב מהר, על מנת שלא נפספס אותם.

מבחינת גיוס כישרונות, מהירות היא המפתח לגיוס הטובים ביותר. גם אם אנו מתקשים לקבל החלטה אם לגייסם או לא, בכל זאת כדאי להזדרז על מנת נאבד אותם. זה מתחיל בגיוס, המגייסים צריכים לשמור על דרייב ולפעול מהר, ועל מנהלי הגיוס ומשאבי האנוש לוודא שלאנשי הגיוס יש את מגוון הכלים לבצע זאת בהצלחה.

דור המילניום במיוחד, שידוע בסל כישרונותיו, נשען ומתבסס על מהירות. אם הוא שלח לכם קורות חיים ולא השבתם לו תוך זמן קצר, סביר שהוא יעבור הלאה למגייס הבא. בני דור המילניום אינם מתעכבים על ציפיה לתשובה, אם לא השבת, הפסדת אותם.

למועמדים הטובים ביותר יש ביקוש גבוה והם צפויים לקבל הצעות מרובות. אם אתה כמגייס לא תהיה החלטי אתה עשוי לאבד אותם לטובת המתחרים שלך.

גיוס מהיר לא אומר שתוותר על הסטנדרטים הגבוהים שלך, אך זה אומר שעליך צריך לזוז מהר ואולי אף להעריך ולתכנן מחדש את תהליכי הגיוס שלך.

גיוס מהיר חוסך כסף. ככל שתמהר למלא את המשרה הפנויה, כך תחסוך בעלויות שכר לאנשים שעובדים שעות נוספות וממלאים את המשרה בינתיים – שעות נוספות עולות יותר. גם אמצעי הגיוס שעולים כסף מצטמצמים, ככל שמיהרת לגייס ויכולת לעצור אותם.

גיוס מהיר אף ממתג את החברה שלך, חברה שידועה בתהליך הגיוס הקצר שלה מושכת מועמדים רבים, בעיקר מבני דור המילניום שידועים כ"חסרי סבלנות" לתהליכים ארוכים. עובדה זו מספקת לך יתרונות על פני המתחרים.

תהליך גיוס מהיר יפיק שיעורי תגובה גבוהים הרבה יותר. מועמדים יהיו מאושרים שאתה חוזר אליהם במהירות, זו דרך מצוינת לשמור איתם על קשורים ולהימנע לאבד כישרונות בדרך.

בנוסף לכך, קיצור הזמן בין ראיון לראיון מספק למועמדים פחות זמן לשקול מחדש את ההצעה ולזוז איתך מהר יותר קדימה. זה גם מאפשר להם פחות זמן להתראיין במקום אחר או לקבל הצעות שכנגד מהמנהלים הנוכחיים שלהם – יש פחות סיכוי שהם יוותרו על הצעתך. 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה