Talent Management – אסטרטגיה ארגונית חדשה

Talent Management – אסטרטגיה ארגונית חדשה

Talent Management (ניהול כישרונות) נועד למקסם את הישגי הארגון על ידי טיפוח ההון האנושי שבו

שיתוף

 אסטרטגיית ה-Talent Management (ניהול כישרונות) מבוססת על מספר מרכיבים: האיש הנכון במקום הנכון, יצירת תרבות ארגונית חדשה בה הפרט נמצא במרכז. פיתוח והטמעת תהליכי הדרכה לעובדים בעידן של שינוי מתמיד. פיתוח מנהיגות שתשכיל להתמודד עם שינויים אלו וניהול שוטף של ארגון דינאמי.

השמת האיש הנכון במקום הנכון מחייבת מיפוי כישוריו של העובד אחד לאחד: הידע המקצועי שצבר, הפרויקטים אותם ביצע בעבר, נקודות החוזקה שלו כמו יכולות מחקר ופיתוח, מיומנות ניהול וכו'. מיפוי עמוק יותר של העובד יכלול גם את מארג ההעדפות האישיות שלו: עבודה מהבית או מהמשרד, עבודה בשעות היום או בלילה, האם הוא מעדיף לקבל שכר גלובאלי או תוספת עבור שעות נוספות, האם חשוב לו שכר קבוע וגבוה או שכר בסיס ובונוסים. גם התוכניות שלו לעתיד הם נתון אותו יש למפות.

[adrotate banner="27"] המקום הנכון הוא הפרויקט בארגון בו ימצא העובד את המיטב מכישוריו, זה עשוי להיות פרויקט חדש בתחום הפיתוח, תיקי לקוחות נושאיים לעורכי דין בפירמות גדולות או למנהלי תיקים בשוק ההון, זו עשויה להיות גם שלוחה של הארגון הרחוקה מהמטה בישראל או בחו"ל.
גם תהליכי הדרכה ילוו באופן שוטף ורציף את העובד מרגע שהתקבל לארגון. אין המדובר בהדרכה בת ימים ספורים או שבועות מרגע הכניסה לעבודה ותוספת מזערית של כמה ימי עיון בשנה. מדובר בתהליך המלווה את העובד במהלך העבודה השוטפת. הרצאות שבועיות של מומחים, יציאה להשתלמויות באופן שוטף והשתתפות בקורסים במהלך העבודה.

הנושאים בתפקידי ניהול בכירים יעודכנו באופן שוטף אחר מגמות החברה וההתפתחויות במעטפת הכלכלית בה היא פועלת. הבכירים יותר יהיו בקיאים במגמות הכלכליות הגלובאליות ולא ידירו רגליהם מהתפתחויות פוליטיות בינלאומיות המשליכות על הכלכלה העולמית והארגון בו הם נמצאים. לבסוף הארגון כולו- זה ינוהל מתוך תשומת לב יתרה לשינויים המהירים המתרחשים בכלכלה המודרנית, למשברים ולהזדמנויות הקורות בו בעת בפרקי זמן קצרים, לצרכים של החברה להתאים את עצמה במהירות לשינויים האלו : פיתוח מהיר, ייצור של מוצר חדש בפרק זמן קצר במיוחד, והזדמנויות עסקיות בשווקים חדשים.

 

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה