10 החברות המובילות בתרבות ובערכים

10 החברות המובילות בתרבות ובערכים

סקר חדש מציג את החברות המובילות בתרבות ובערכים. המשותף לכולן: תרבות ארגונית חזקה ואווירת עבודה מהנה

שיתוף
גיוס בהתאם לתרבות החברה

גיוס בהתאם לתרבות החברה

מה חברה צריכה לעשות כדי שעובדיה יהיו מאושרים ופורים? על פי פירמת שירותי הקריירה GlassDoor, תרבות עבודה מהנה ומוערכת היא מהגורמים הראשיים שמחפשי העבודה כיום מתחשבים בהם כאשר הם מחפשים אחר מקום חדש לעבוד בו.

בדוח חדש, המבוסס על משוב שסיפקו עובדים, חברת GlassDoor דירגה את 25 החברות המובילות בארצות הברית בכל הנוגע למה שהוגדר כ"תרבות וערכים". על פי סקוט דוברוסקי, המומחה לקהילה ב-GlassDoor, לעסקים שהעובדים בהם אומרים שיש להם תרבות ארגונית חזקה, יש מספר מרכיבים משותפים. מרכיבים אלה כוללים סביבת עבודה ואווירה עסקית מהנה, כמו גם חברה שעומדת מאחורי הצהרת החזון וערכי הליבה שלה. גם תרומה לקהילה ומעורבות בפעילויות פילנתרופיות נחשבות ליתרון.

החברה במקום הראשון היא טוויטר. דוברוסקי אמר שלחברת המדיה החברתית הזאת יש תרבות ארגונית פתוחה ושקופה, שבה העובדים חשים שעבודתם יוצרת שינוי. "כערוץ תקשורת ראשי עבור מיליוני אנשים ברחבי העולם, רבים ממועסקי טוויטר מדווחים על שביעות רצון מיכולתם לעבוד על פלטפורמה שמשפיעה על אנשים מסביב לעולם," אמר דובורסקי. "בין אם זה להפיץ את חדשות, תמיכה בהאשטג של צדק חברתי או אפילו קשר עם אחרים ושיתוף במחשבות על היום שלכם."

העשירייה הפותחת

11 מתוך החברות שנמצאות ברשימת 25 המובילות של GlassDoor הן מתעשיית הטכנולוגיה. אחרי הטכנולוגיה נמצא תחום הסחר, שמיוצג על ידי שלוש חברות. יש ברשימה רק מסעדה אחת. החברות קיבלו דירוגים של העובדים בסולם 1 עד 5. טוויטר, עם הציון הגבוה ביותר, קיבלה 4.5. הציון הסופי נקבע על ידי הכמות והאיכות של הביקורות שהתקבלו. זאת רשימת עשר המובילות, הציונים בסוגריים:

1. טוויטר (4.5)

2. Edelman – חברת יחסי ציבור (4.4)

3. גוגל (4.4)

4. Riverbed Technology – אופטימיזציה לרשתות (4.3)

5. פייסבוק (4.3)

6. (4.3) Southwest Airlines

7. Chick-fil-A – רשת מסעדות מזון מהיר (4.3)

8. National Instruments – חברת טכנולוגיה (4.2)

9. Chevron – אנרגיה (4.2)

10. HEB – רשת סופרמרקטים (4.2)

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה