מה באמת פוגם בתפוקת העובדים?

מה באמת פוגם בתפוקת העובדים?

אם חשבתם שזה העומסים בעבודה, הלקוחות הזועמים, הרעש התעשייתי בסביבת המשרד... דעו לכם שיש קוטלי תפוקה אחרים לגמרי

שיתוף
תפוקת עובדים

סקר תפוקת עובדים, שתוצאותיו פורסמו באתר משאבי אנוש HR GrapeVine מלמד אותנו כי בעיית התפוקה או יותר נכון היעדר תפוקה רצויה בארגון – מקורה בעובדים ולא בארגון. זה לא החלל הפתוח, זה לא סביבת העבודה הדינאמית והמלחיצה, זה לא ריבוי המשימות, זה לא האווירה התחרותית… אלו אינם הגורמים העיקריים שקוטלים את התפוקה בארגון ומונעים מהעובדים שלכם להגיע למקסימום התפוקה. על פי הסקר שלפניכם, העובדים הם קוטלי התפוקה העיקריים. במילים אחרות: זה לא אתם, זה הם!

על פי הסקר החדש, 68% מקרב העובדים אינם נותנים תפוקה מקסימלית היות שמה שמסיח את דעתם זה האפשרויות האטרקטיביות האינסופיות שטומן בחובו האינטרנט (מידע, חדשות, דוא"ל פרטי וכיו"ב). 17% מקרב העובדים אינם מצליחים להגיע לתפוקה מפאת העיסוק התמידי הספציפי ברשתות החברתיות לאורך כל היום.

העובדים שיש להם חיי אהבה אינם מועילים לארגון!
חיי האהבה של העובדים לא נשארים מחוץ לשערי הארגון. מסקנה זו נובעת ישירות מהסקר שבו נמצא כי 22% מהעובדים שולחים/קוראים דוא"ל ו/או מתכתבים בהודעות טקסט עם בני זוג ו/או בני זוג פוטנציאליים. 31% מקרב העובדים מתאמים פגישות (דייטים) בשעות העבודה.

העובדים מפנקים את עצמם על חשבון העבודה!
יום העבודה מספק לעובדים רבים גישה למחשב, רשת אינטרנט, מכשיר טלפון זמין ולא מעט זמן לעצמם, או כך נדמה להם, שכן: 38% מקרב העובדים עוסקים בחיפוש מידע שקשור בחופשות וטיולים ואף עוסקים בהזמנות טיסות, בתי מלון וכיו"ב. 56% מקרב העובדים מבצעים קניות דרך האינטרנט (סחר אלקטרוני). 9% מקרב העובדים צופים בסרטוני וידיאו (סרטים, סדרות, קלפים וכיו"ב).

לא רק בילויים, העובדים גם דואגים להבטיח את עתידם הפיננסי בשעות העבודה
כ-22% מקרב העובדים מפנים זמן במהלך העבודה לבדוק את מצב המניות שלהם (לרבות קנייה ומכירת מניות) וכ-6% עסוקים בניהול נכסי הנדל"ן שלהם (איתור נכסים, הצעת נכסים למכירה, בדיקות שווי הנכס וכיו"ב).

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה