שיתוף

נירית יצחק שדה מונתה לתפקיד מנהלת משאבי אנוש בחטיבת הדיגיטל והחדשנות של ONE:

נירית יצחק שדה, בת 29, מונתה לתפקיד מנהלת משאבי אנוש של חטיבת הדיגיטל והחדשנות של חברת ONE.

במסגרת תפקידה תהיה נירית אחראית על ניהול ההון האנושי, גיוס ושימור עובדים ופיתוח ארגוני. עם פרסום ההודעה נמסר מהחברה כי נירית תשים דגש על גיוון ההון האנושי בחטיבה, הכשרה ופיתוח עובדים וחדשנות.

בארבע השנים האחרונות כיהנה נירית יצחק בתפקיד מנהלת משאבי אנוש בחטיבת המטה של Sqlink.

רן רייכברג, מנכ"ל חטיבת הדיגיטל והחדשנות של ONE אמר עם פרסום ההודעה על עמינוי, כי "חטיבת הדיגיטל והחדשנות של ONE צמחה בשנה האחרונה במידה משמעותית וחייבה אותנו לגייס מנהלת משאבי אנוש שתבנה תשתית חזקה ותוכניות אסטרטגיות בכל התחומים הנוגעים לעובדים שלנו. אנו מברכים את נירית על הצטרפותה לחברה ומאחלים לה בהצלחה".

שרון ברנשטיין מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת WalkMe:

שרון ברנשטיין מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של חברת WalkMe. במסגרת תפקידה היא תהיה ממונה על כ-450 עובדי החברה הממוקמים בישראל ובמקביל, תמשיך לשמש בתפקידה הגלובאלי כממונה על ניהול הנתונים  של כ-1300 העובדים בחברה – ניהול מערכות משאבי אנוש בד בבד עם ניהול השכר וההטבות של העובדים.

בכך ממשיכה למעשה שרון ברנשטיין בקידום המהיר שלה בחברה מאז הגיעה אליה לפני יותר משלוש שנים.

היא החלה את דרכה ב-WalkMe לפני יותר משלוש שנים ובתוך כמה חודשים קודמה לתפקיד מנהלת שכר והטבות ותהליכי משאבי אנוש תפעוליים.

למעשה, ברנשטיין מגיעה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש מהתחום ניתוח הנתונים של משאבי האנוש.

עם פרסום ההודעה על המינוי אמר דן עדיקא, מנכ"ל WalkMe, כי "ניסיונה הרב של ברנשטיין ויכולותיה הרבות והמוכחות בחברה, הופכות אותה לדמות מפתח בתהליכי הצמיחה שהחברה עובר.

"על רקע הישגיה המרשימים עד כה, אני משוכנע כי בתפקידה החדש תרומתה תהיה משמעותית עוד יותר".

עדיקא הוסיף, כי "כארגון שמאמין בכישורים והיכולות של אנשיו, קידומה של שרון ברנשטיין הוא ביטוי נוסף לעידוד הצמיחה מתוך החברה".

ברנשטיין אמרה עם פרסום ההודעה על מינויה כי "אני שמחה על הקידום בתוך WalkMe ומצפה להמשיך להוביל ולקדם יחד עם הצוות את האסטרטגיה של החברה.

"בנקודה בה אנחנו נמצאים כיום, הדרישה לעובדים איכותיים ויציבים בחברות חשובה מתמיד. מצב זה מוסיף אתגרים חדשים לתפקיד.

"אם בעבר התמקדנו בגיוסים וצמיחה, הרי שכיום אנחנו שמים את הדגש על שימור העובדים במטרה לייצר עבורם את החוויה המיטבית, כזו שמעניקה להם את סך הכלים המקצועיים והאישיים אשר יאפשרו להם לצמוח ביחד עם החברה".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה