שיתוף

עינת מנחם אמיתי מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של קבוצת שופרסל:

עינת מנחם אמיתי מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש של קבוצת שופרסל. מנחם אמיתי מגיעה לתפקיד עם יותר מ-20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בתחום משאבי אנוש, בחברות מובילות במשק הישראלי.

בתשע השנים האחרונות כיהנה מנחם אמיתי בתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש גלובאלי של קבוצת דלתא גליל.

במסגרת תפקידה בקבוצת שופרסל תהיה עינת נושאת משרה וחברת הנהלה בשופרסל. היא תוביל את אגף משאבי אנוש של הקבוצה, לרבות הובלת עולמות התגמול והמנהל.

כמו כן, היא תקדם אסטרטגיית משאבי אנוש שתתרום לצמיחה של העובדים ושל הארגון, בשיתוף עם ועד העובדים הארצי.

עינת מנחם אמיתי תחליף בתפקיד זה את צביקה פישהיימר שכיהן בתפקיד ב-7.5 השנים האחרונות.

מנכ"ל שופרסל אורי וטרמן אמר עם פרסום ההודעה, כי הוא שמח על הצטרפותה של עינת לקבוצה.

לדבריו, "אין לי ספק כי הניסיון והיכולות שעינת מביאה עימה, יסייעו לנו להתמודד עם האתגרים שעומדים בפנינו, ואף להכין את הארגון בצורה האופטימלית ביותר לתהליכי שינוי ולהשגת היעדים שלנו.

"בהזדמנות זו, אני רוצה גם להודות לצביקה פישהיימר, סמנכ"לי משאבי אנוש היוצא, על תרומתו לקבוצת שופרסל במהלך השנים האחרונות".

אפרת פרל מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת 'חדשות 12':

אפרת פרל מונתה לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת – חדשות 12.  

פרל היא תושבת רמת גן, נשואה ואם לשלושה. היא מביאה איתה לתפקיד ניסיון מקצועי עשיר הכולל יותר מ-20 שנות ניסיון בתפקידי משאבי אנוש בחברות מובילות, בהן קבוצת שטראוס.

בנוסף, בשני תפקידיה האחרונים כיהנה פרל בתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש (VP HR) בקבוצת הפתרונות העסקיים של חברת נס טכנולוגיות ובתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת דלתא ישראל מותגים.

אבי וייס, מנכ"ל ועורך ראשי של חדשות 12 בירך על הצטרפותה של פרל, שהינה אשר בעלת ניסיון עשיר הכולל יותר משני עשורים בתפקידי משאבי אנוש.

לדברי וייס, "אני משוכנע שהצטרפותה של אפרת תשפר את טובת כלל העובדות והעובדים שלנו ותתרום לפיתוחם האישי".

עוד אמר וייס, כי "אפרת מגיעה אל חברת החדשות עם רקע מרשים והיא תיכנס לתפקידה בימים הקרובים. אין לי ספק שהיא תתרום לנו רבות. אני מאחל לאפרת הצלחה רבה בתפקידה".

נירה רזמוביץ' מונתה לתפקיד סמנכ"לית תפעול ומשאבי אנוש בגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם בירושלים:

נירה רזמוביץ' מונתה לתפקיד סמנכ"לית תפעול ומשאבי אנוש בגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם בירושלים.

נירה רזמוביץ' הגיעה לגן הבוטני לפני כשבע שנים מתחום הנגישות הכללית, תחום שהיא עסקה בו כשש שנים. בשבוע השני של ספטמבר היא נכנסה לתפקיד סמנכ"לית תפעול ומשאבי אנוש.

נירה היא בוגרת תואר ראשון בתקשורת ומדעי החברה מטעם האוניברסיטה הפתוחה, ובוגרת המסלול המלא בגרפולוגיה אישיותית מטעם מכללת מעיינות.

עם פרסום ההודעה אמרה נירה רזמוביץ', "אני שמחה לקבל על עצמי תפקיד חדש שבחלקו עסקתי במהלך עבודתי בגן.

בתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש, חשוב לי שלכל עובד ועובדת בצוות הגן תהיה הכתובת לפנות בכל נושא. גם בפאן התפעולי, גם בפאן התעסוקתי השוטף וגם בשימת דגש על הרווחה האישית של כל עובד ועובדת".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה