רשת אמריקן לייזר מציעה קורס הסמכה ללא עלות לעובדים

רשת אמריקן לייזר מציעה קורס הסמכה ללא עלות לעובדים

זהבית וייס-קוממי, סמנכ"ל משאבי אנוש של החברה, מספרת על ההחלטה להכשרת העובדים לטובת הצלחתם בחברה

שיתוף
זהבית וייס-קוממי. צילום: אנטולי מיכאלו

זהבית וייס-קוממי. צילום: אנטולי מיכאלו

רשת אמריקן לייזר הפועלת בתחום האסתטיקה בישראל, יצאה השבוע בקמפיין נרחב לגיוס ולהסמכת מטפלים ומטפלות ברחבי הארץ ופותחת קורס הסמכה להסרת שיער בלייזר ללא עלות ובתשלום מלא.

הקורס נפתח בעקבות התרחבות הרשת והביקוש הגבוה בטיפולים מסוג זה. הקורס מיועד לנשים וגברים, מכל הארץ, בכל הגילאים ודוברי כל השפות, המעוניינים להשתלב בתחום. הקליטה המוגברת של מטפלות תהיה באיזורי הפריפריה ובמרכז הארץ.

קורס ההכשרה למטפלות להסרת שיער בלייזר ייפתח במספר מועדים שונים בחודש יוני ויולי. הקורס יתקיים ב- 17 ערים ברחבי הארץ ויימשך כשבועיים ללא עלות ובשכר מלא למשתתפים. בוגרי הקורס, יקבלו תעודת הסמכה קלינית ועם תום קורס ההכשרה, יוכלו להשתלב באחד מ-17 סניפי הרשת.

לדברי זהבית וייס-קוממי סמנכ"ל משאבי אנוש של אמריקן לייזר: "הרשת מעסיקה כיום כ- 150 מטפלים מוסמכים, קיים ביקוש גבוה מאוד למטפלים נוספים בכל רחבי הארץ עקב התפתחות והתרחבות החברה. מהלך ההסמכה החדש יאפשר לנו להרחיב את מאגר המטפלים המוסמכים והאיכותיים שלנו ולצד זאת לקדם תעסוקה והכשרה מקצועית בכל הארץ".

עוד מוסיפה וייס-קוממי: "אנו מזמינים את כל מגוון האוכלוסייה להגיש מועמדות, בדגש מיוחד על גילאי 40 ומעלה, דוברי כל השפות, כולל עולים חדשים. אנו גאים להעניק תעסוקה בכל רחבי הארץ, בדגש על הפריפריה במקום עבודה איכותי, סביבת עבודה מושלמת ומתגמלת אשר מעניקה אופק תעסוקתי לכלל העובדים".

כמה זמן את משמשת כסמנכ"ל משאבי אנוש באמריקן לייזר?

" אני במינוי סמנכ"ל משאבי אנוש כחצי שנה. התחלתי בחברה כרכזת גיוס ועם התפתחות והתרחבות החברה גדלתי וצמחתי יחד איתה לתפקיד מנהלת משאבי אנוש וכיום לתפקידי הנוכחי".

מהם תחומי אחריותך במסגרת התפקיד?

"במסגרת תפקידי אני אחראית על כל תחום משאבי אנוש ושכר בחברה החל מאיתור וגיוס, הכשרה, ליווי ופיתוח מנהלים, סיומי העסקה, רווחה, דיני עבודה ושכר.

אציין כי החברה רואה ומטפלת בעובדים באופן פרטני, מלווה את העובדים בסיפורים אישיים ובאירועים משמחים ולצערנו גם בעצב ומסייעת במצוקות לא מעט. החברה מספקת כיום הכשרה פרקטית בכלל התפקידים בדגש על התפקידים הטיפוליים".

אילו דגשים אתם שמים על סביבת העבודה האידאלית לעובדים בחברה?

"אנו מעניקים לעובדים שלנו במהלך שהותם ועבודתם סביבת עבודה נעימה, צעירה ונמרצת ואף אופק תעסוקתי רב הכולל הכשרות ויכולת להתקדם לתפקידים בכירים לרוחב הארגון.

בנוסף מקיימים ערבי גיבוש וצוות, מעניקים מתנות בחגים ובימי הולדת , מציינים וותק ואף מעניקים תשורה על כל "יום הולייזר ", שהוא ציון וותק העובד החברה, מקיימים נופש חברה ועוד הפתעות. החברה יודעת לתגמל עובדים על כל תרומה בעבודתם בבונוסים אישיים, תחרויות המניעות להצלחה ועוד.".

מהם אתגרי גיוס העובדים בחברה וכיצד אתם צולחים אותם?

"האתגר הוא לגייס עובדים לתפקיד שאינו פשוט הכולל בתוכו טיפול באנשים ודורש סבלנות ומקצועיות רבה. בנוסף העבודה אצלנו היא עבודה במשמרות, מה שמהווה אתגר, יחד עם זאת אציין כי אנו מאפשרים גיוס של עובדים למשרות חלקיות או מלאות בהתאם ליכולות שלהם".

מדוע חשבתם על קורס הסמכה להסרת שיער בלייזר ללא עלות כחלק ממערך גיוס העובדים?

"על מנת לייצר כמות של מועמדים שהיו רוצים לרכוש את ההסמכה ולהשתלב במקום עבודה בטוח ויציב . אנו מבטיחים לטובים ביותר מקום עבודה באחד מסניפי הרשת עם סיום ההכשרה וקבלת תעודת ההסמכה".

האם אינך חוששת כי לאחר קבלת ההסמכה וצבירת הניסיון הם ישתמשו בידע ובהסמכה לעבודה במקומות אחרים?

"לא. אני מאמינה שעובדים שביצעו הסמכה אצלנו יישארו לעבוד בחברה שלנו שהיא החברה המובילה בתחומה ומספקת לעובדיה אופק ורווחה תעסוקתית."

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה