רשות השידור: רכבי חברה בלי פיקוח והוצאות עתק על מוניות למגישת "מבט"

רשות השידור: רכבי חברה בלי פיקוח והוצאות עתק על מוניות למגישת "מבט"

דו"ח פנימי ברשות השידור: מירב מילר משתכרת כ-43 אלף ש"ח בחודש, ואושרו לה הוצאות על מוניות בסך 10,000 ש"ח בחודש

שיתוף

רכבים לעובדים ללא סיבה, הוצאות מופרזות על מוניות ו'יד קלה על הסטרטר', כך עולה מממצאים ראשונים בבדיקה שעורכת בימים אלו מבקרת הפנים של רשות השידור איתנה גרגור, על עלות ההיסעים של עובדי הרשות.

מהבדיקה נמצאו עדויות על הוצאות חריגות לכאורה, כאשר לעובדים רבים אושר מתן רכב צמוד שאינו לפי הקריטריונים המקובלים.

עוד התברר מהביקורת כי מגישת מבט, מירב מילר, נהנתה מאישור הוצאות מונית בסך של עד 10,000 שקלים בחודש (495 שקל ביום) שכן היא מתגוררת באזור המרכז ונוסעת כמעט מדי יום להגשת המהדורה בירושלים.

מילר משתכרת כ-43 אלף שקלים בחודש. לפני כשנתיים ביקשה העלאת שכר בגובה 12 אלף שקל, ובכך להשוות אותו לזה של עמיתה להגשה, ינון מגל. בקשתה זו נדחתה, אך הוצאות המוניות שלה אושרו בשיעור הקרוב לתוספת השכר שביקשה.

הדו"ח המלא יועבר בקרוב ליו"ר רשות השידור אמיר גילת, וברשות מתכוונים ליישם אותו ולהפחית את הוצאות ההיסעים של העובדים לרבות פתרונות להוצאות הנסיעה של מילר.

ברשות אישרו את הממצאים, אך השליכו את האחריות לפתחו של המנכ"ל הקודם מוטי שקלאר. "מנכ"ל רשות השידור, יוני בן-מנחם, הורה לעצור לאלתר את תשלום המוניות למילר ולמצוא פתרון הולם אחר שלא יהווה בזבוז כספי ציבור", נמסר.

‏שקלאר הגיב לדברים ואמר כי "יש הסכם עבודה מסודר עם מירב מילר שאושר לפי כל הכללים והיה בו גם מרכיב של מוניות. החוזים אושרו לפי כל דין. גם לגבי כלי הרכב היו קריטריונים ברורים שאושרו על ידי הוועד המנהל והייעוץ המשפטי. אם היתה חריגה כלשהי – צריך לטפל בזה כמו בכל חריגה אחרת".

מילר מסרה בתגובה לעיתון גלובס: "עד כה הדבר לא הובא לידיעתי, אבל אני משוכנעת כי ההנהלה תמצא פתרון כלשהו שיהיה לשביעות הרצון של כולם." ‏‏‎‎‏

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה