רווחה לעובדים: איכות, פינוק, רוגע

רווחה לעובדים: איכות, פינוק, רוגע

החטיבה העסקית של Laline מזמינה אתכם להכניס את החוויה והקסם לחיי האנשים בסביבת העבודה שלהם. מארזי הפינוק של Laline מותאמים לתת פתרון לכל אירוע ולכל תקציב

שיתוף

נראה שרק לא מזמן עזבה אותנו תקופת החגים, וכבר בעוד כשלושה חודשים ראש השנה בפתח. עבור מחלקות הרווחה ומשאבי האנוש, שוב נשאלת השאלה באיזו מתנת חג נבחר הפעם עבור העובדים? אם יש דבר מרכזי המאפיין חגים, שמחות וחגיגות בעידן הנוכחי, הוא ללא ספק – אוכל, והרבה. אי אפשר שלא להודות באמת: מי לא אוהב לאכול? אך לצד עובדה זו, ישנו צורך גם במקוריות ובבריאות, בדגש על טיפוח ופינוק ו- WELL BEING.

מארז מתנה מבית Laline הוא פתרון יצירתי ומכוון לסגנון חיים רגוע ומפנק עבור הלקוחות, העובדים ולכלל הנשים והגברים.

Laline מובילה את שוק המתנות מזה כ-14 שנה, וכיום הנה רשת בינלאומית המפעילה כ-100 סניפים ברחבי הארץ ובעולם. מרבית המוצרים הינם תוצרת הארץ.
המתנות נותנות מענה לצרכי הרווחה של כל ארגון ומתאימות לכל תקציב ולכל אירוע, כגון: מתנות לחגים, ימי הולדת, תמריצים לעובדים, ימי גיבוש ואירועים, מתנות ללידה, מתנות ללקוחות, כנסים ועוד.
בחטיבה העסקית נהנים מהנחה של עד 50% על המוצרים והמארזים. כמן כן, החטיבה העסקית מציעה מגוון מארזי שי וביניהם תיקי רחצה, מארזי לידה, מתנות לחגים, מתנות למשרד ולבית, מארזי ימי הולדת לאישה ולגבר, ליום האישה ולמשפחה, לעובדים מצטיינים ועוד.

Laline דוגלת באחריות חברתית ובהתאם לכך המארזים נארזים באהבה ובקפידה רבה על ידי אנשים בעלי מוגבלויות. כמו כן, החטיבה נוהגת לקיים שת"פים עם עמותות כדוגמת עמותת גדולים מהחיים, עמותת אחת מתשע ועמותת עלם.

בחטיבה העסקית של Laline מאמינים בחוויית שרות מקצועית וקסומה תוך שימת דגש על חדשנות באיכות ובנראות המוצרים. בנוסף, למארזים המגוונים קבוצת FOX מציגה את כרטיס ה-DREAM CARD, כרטיס החלומות, המשלב בו את מותגי הקבוצה לרבות חברת Laline וכולל גם כפל מבצעים והנחות. הכרטיס הוא גם מתנה וגם תרומה לקהילה: חלק מהכנסות הכרטיס מועברות על ידי הקבוצה לעמותת "ילדים בסיכוי".

מבצע ללין למשאבי אנוש

*מינימום הזמנה 10 מארזים או 1,000 ₪ + מע"מ  * משלוח חינם למעלה מ- 3,0000 ₪ * ניתן לאסוף ממשרדי החברה ללא חיוב נוסף * מחירי המארזים הם לפני מע"מ *מוצר שאזל במלאי יוחלף ע"י Laline במוצר שווה ערך *שווי המארז לצרכן כולל מע"מ *רשת Laline שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מחירי המוצרים בכל עת *תוקף ההטבה הינה עד 01/09/2013 *התמונה למחשה בלבד * קוד מימוש הטבה HRUSLALINE

ליצירת קשר:
דגנית וינינגר מנהלת חטיבה עסקית * 050-4090873 * Dganit@laline.co.il * lalineb2b.co.il *

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה