קרן זוהר היא סמנכ"ל משאבי אנוש ב- Aqua Security

קרן זוהר היא סמנכ"ל משאבי אנוש ב- Aqua Security

קרן זוהר מונתה לתפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש בחברת הסטאטאפ Aqua Security

שיתוף

הסטרטאפ הישראלי Aqua Security הודיע על מינויה של קרן זוהר (34), לתפקיד סמנכ"ל גיוס ומשאבי אנוש בחברה. עם מינויה צפויה זוהר להוביל תהליך גיוס אגרסיבי שיכפיל את היקף העובדים בחברה.

במסגרת תפקידה, זוהר תתווה את אסטרטגיית הגיוס, תוך בניית תרבות ארגונית שתתמוך בפעילות העסקית של החברה. כיום Aqua מגייסת למגוון תפקידי פיתוח, מחקר, מוצר ומכירות לפעילותה בישראל ובארה"ב. 

חברת הסטארטאפ Aqua Security הוקמה לפני כשנה בלבד על מנת לספק פתרונות אבטחת מידע לתחום הצומח של קונטיינרים וירטואליים (Docker). לאחר אימוץ מהיר של הפתרונות מצד לקוחות בינלאומיים גדולים, החברה עלתה על מסלול צמיחה מהיר וכעת מקדמת מהלכים להרחבת הפעילות הבינלאומית כדי לענות על הביקוש בשוק לטכנולוגיה. 

זוהר בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון, ותואר שני בייעוץ ארגוני מבר אילן. בטרם הצטרפותה ל- Aqua ליוותה זוהר תהליכי גיוס אינטנסיביים בחברות סטרטאפ טכנולוגיות תוך הקמת תשתיות פנימיות תומכות לגידול עתידי.

 דרור דווידוף, מייסד שותף ומנכ"ל Aqua, בירך את הצטרפותה של קרן להובלת פעילות הגיוס בנקודה קריטית בשלבי הצמיחה של החברה, בה יש צורך באנשי פיתוח מקצועיים אשר מסוגלים ומעוניינים להתמודד עם טכנולוגיות חדשות, מתודולוגיות מתקדמות וסביבת עבודה המקפידה על איכות ללא פשרות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה