קול קורא להגשת מועמדות לוועדה המייעצת לנציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות

קול קורא להגשת מועמדות לוועדה המייעצת לנציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות

משרד המשפטים קורא להגשת מועמדות לחברות בוועדה המייעצת, הפועלת מכוח חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות

שיתוף

הנציבות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, השייכת למשרד המשפטים, קוראת בזאת למועמדים להגיש מועמדותם לחברות בוועדה המייעצת לנציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

בהתאם לסעיף 26 לחוק, שר העבודה והרווחה ושר המשפטים ימנו לנציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ועדה מייעצת, אשר תייעץ לנציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות בעניינים הנוגעים לתפקידי הנציבות.

בוועדה המייעצת לנציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות חברים:

  • נציגי ארגונים העוסקים בקידום זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות. מועמדים העונים על קריטריון זה מתבקשים להגיש מועמדותם באמצעות הארגון.
  • אנשי מקצוע אשר התמחותם (הפרקטית או האקדמית) הולמת את תחום פעילות הנציבות ומשיקה לקידום אוכלוסיה עם מוגבלויות.
     
  • נציגי ציבור אשר צברו ידע וניסיון בתחומי הפעילות של הנציבות ואשר יכולים לתרום מניסיונם ומהקשרים שצברו לצורך קידום אינטרס הוועדה.

המועמדים שייבחרו יכהנו בוועדה לפרק זמן של 3 שנים. בתום התקופה, יוכלו להגיש את מועמדותם לכהונה נוספת (חבר ועדה יכול לכהן בשתי קדנציות לכל היותר).

נוהל מינוי הוועדה המייעצת, הנחיות להגשת מועמדות לוועדה ושאלון לבדיקת המינוי מצויים באתרי האינטרנט של משרד המשפטים – נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות בכתובת: www.mugbaluyot.mishpatim.gov.il, ושל משרד הרווחה והשירותים החברתיים, בכתובת: www.molsa.gov.il

 

למידע נוסף על שוויון זכויות לאנשים עם מגבלויות ולפעילות הנציבות, הינך מוזמן/נת לקרוא את הריאיון עם עורכת הדין טובה רקאנטי – תחת הכותרת: לאנשים עם מוגבלות יש זכות להשתלב בשוק העבודה, בכל תחום ובכל תפקיד

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה