אינטל ישראל תגייס 1,400 עובדים בשנת 2012

אינטל ישראל תגייס 1,400 עובדים בשנת 2012

אלו יצטרפו ל-8,100 עובדים בארץ, כך עולה מדוח האחריות התאגידית שפרסמה היום (ג') אינטל ישראל

שיתוף

אינטל עומדת לקלוט 1,400 עובדים ובכך להגדיל את מצבת כוח האדם בארץ ל-9,500 עובדים. מבין העובדים החדשים שיקלטו, 600 עובדים ישתלבו במשרות חדשות במרכזי הייצור והפיתוח.

יעדי אינטל העולמית לשנת 2012 כוללים הפחתת פליטת גזי החממה ב-10% בהשוואה ל-2010 והרחבת תכניות החינוך שלה ל-100 מדינות לצד הגדלת מספר המחשבים האישיים ל-100 מיליון מחשבים עד 2014. כמו כן, אינטל מתחייבת לשמור על שיעור התנדבות חברתית של לפחות 40% מכלל העובדים.
 

מתוך דוח האחריות התאגידית של אינטל שפורסם היום (ג') לאמצעי התקשורת ניתן לזהות כמה מגמות בולטות וביניהן: 

  • אינטל הנה המעסיק הפרטי הגדול ביותר במגזר הערבי בארץ. בשנה שעברה גייסה החברה 65 עובדים מהמגזר הערבי (38 עובדים למרכזי הייצור ו-27 עובדים למרכזי הפיתוח).
  • אינטל הכשירה עד כה כ-60 אלף צעירים המתגוררים באזורים בעלי גישה מוגבלת למחשבים, וזאת במסגרת שיתופי פעולה עם רשויות מקומיות, משרד החינוך ועמותת תפוח.
  • 22% מכלל העובדים באינטל ישראל הן נשים ואף ציבור הנשים בחברה מהווה 30% מצוות הנהלה הבכירה.
     
  • אינטל הינה מעסיק דומיננטי של עובדים מהמגזר החרדי ובה מועסקים יותר מ-100 חרדים (נשים כגברים) בירושלים. אינטל מעסיקה עשרות נשים מהמגזר החרדי במסגרת פרויקט מיקור חוץ לבדיקות תוכנה.
     
  •  בשנה שעברה נתרמו למעלה מ-41,000 שעות התנדבות בתחומי חינוך וטכנולוגיה, סביבה, בטיחות ברשת ועודעל ידי כ-3,200 עובדי אינטל ישראל.
  • אינטל ישראל נרתמת כמדי שנה למאמץ לגיוס עובדים מבוגרים בתעשיית ההייטק. במפעל בקרית גת הורץ קמפיין לגיוס מנהלי קבוצות למחלקת הייצור במטרה לגייס מנהלים בני 45 ומעלה. בנוסף, אינטל משתפת פעולה עם גורמים צבאיים במטרה לגייס לעבודה פורשי צבא בגיל זה.


שלי אסקיו,
סגנית נשיא אינטל העולמית לקשרי חוץ, אמרה במהלך ביקורה בארץ לרגל השקת הדוח: "אנו משלבים אחריות תאגידית וקיימות בחזונה של אינטל, באסטרטגיה שלה, במערכות הניהול וביעדים ארוכי-הטווח. אנו מאמינים שגישה משולבת זו יוצרת ערך הן לאינטל והן לבעלי העניין שלנו, ללקוחותינו ולקהילה."

מולי אדן, נשיא אינטל ישראל: "דוח האחריות התאגידית השישי שאנו מפרסמים היום משקף את תפיסת עולמנו החברתית ואת עשייתנו הציבורית. אנחנו חיים בתקופה מרתקת, בה עולם המחשוב משתנה במהירות ואינטל ישראל, כמובילה בתחומה, משתנה איתו – ומשנה אותו בו בזמן… חזון אינטל הוא ליצור טכנולוגיה שתחבר את כל האנשים על כדור הארץ ותעשיר את חייהם. כאשר נחדיר את החזון הזה, נצליח לסגור פערים בחברה."

נירית כהן, סמנכ"לית משאבי אנוש באינטל ישראל, תציג את מודל כדור הבדולח של אינטל, בכנס אסטרטגיית משאבי אנוש, שבאמצעותו אינטל ממפה את הצרכים והמיקודים העסקיים של החברה. במסגרת הרצאתה תחשוף נירית גם את המגמות והשינויים הצפויים בשוק העבודה בישראל כפי שאינטל זיהתה ועל סמך זאת פועלת ומפתחת את תוכנית העבודה שלה לשנים הבאות. למידע נוסף לגבי נושא זה – לחץ כאן!

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה