קווים לדמותו של העובד המצטיין

קווים לדמותו של העובד המצטיין

ארה"ב: התואר הנכסף 'קצין השנה' הוענק לשוטר משמר הגבולות שסיכן את חייו והציל עובד בלתי חוקי במהלך מרדף

שיתוף
עובד מצטיין
עובד מצטיין

האמריקאים אוהבים לתגמל את העובדים. כל ארגון שמכבד את עצמו מעניק פרסי הוקרה לעובדים (עובד מצטיין של השבוע, עובד מצטיין של החודש וכיו"ב). פרסי הוקרה אלו מוענקים לרוב לעובדים חרוצים וייצוגיים שמגיעים לעבודה בזמן, שמקדמים את מטרות הארגון הברורות, קרי הם מוכרים יותר משאר המוכרים, עונים לכמות גדולה יותר של שיחות במחלקת השירות או מקבלים מכתבי תודה מלקוחות, יותר מכל עובד אחר.

משרד השריף במדינת ניו מקסיקו, בשיתוף עם איגוד השוטרים הארצי, החליט להעניק את התואר העובד המצטיין של השנה Officer of the year לקצין רוס גודווין. גודווין הצטרף לפני שלוש שנים בלבד למשמרת הגבולות (שתפקידה לתפוס ולגרש עובדים בלתי חוקיים המסתננים ממרכז אמריקה לשטחי ארה"ב וכן לעצור מברחי סמים). מטרות היחידה אליה השתייך גודווין היו ברורות: לאתר מסתננים, לערוב להם, לתפוס אותם ולהחזיר אותם לגבול ארה"ב-מקסיכו. אולם במהלך מרדף אחר מסתנן זר, כאשר הבין גודווין כי המסתנן שברח מפניו נפל לתהום וחייו בסכנה, הוא פעל כדי להציל את המסתנן הנמלט, תוך שהוא מסכן את חייו בפעולה.

כאשר נשאל גודווין על ידי התקשורת המקומית איך הוא מרגיש ביחס לזכייה בתואר הנכסף, הוא השיב: "הצלת חיי אדם היא חלק מהתפקיד. אני מרגיש שמילאתי את חובתי למדינה ובטוח שכל שוטר אחר במשמר הגבולות היה פועל בדיוק כמוני."

מדינת ניו מקסיקו בארה"ב שוכנת לאורך הגבול עם מקסיכו ועל כן מרב המאמצים שמשקיעה ממשלת ארה"ב, באמצעות משטרת הגבולות, למנוע חדירת מהגרי עבודה בלתי חוקיים ו/או מבריחי סמים לשטחי ארה"ב, מתמקדים בשטחים ההרריים של ניו-מקסיקו. נכון להיום פועלים בכוחות המשטרה 20,200 סוכנים, מה שאומר ש-20,199 זוגות עיניים מופנות כעת לגאוות היחידה – רוס גודווין.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה