פורים שמח: מתחפשים עם העובדים

פורים שמח: מתחפשים עם העובדים

בחברה אורפק מערכות חוגגים במשתה תחפושות עם אדיר מילר; ב-CodeOasis עורכים ערב פורים בסגנון לאס וגאס; עובדי רשת ביג שופ מתחפשים על פי קונספט. פורים שמח להנהלה ולעובדים

שיתוף

חג פורים כבר כמעט כאן, ומנהלים ועובדים בכל הארץ כבר נערכים ומתרגשים לקראת אירועי החברה בחג. פורים הוא החג האולטימטיבי להסרת מסכות, להחלפת זהויות ולערבוב מעמדות. חברות רבות ממשיכות במסורתן השנתית ומקיימות מסיבות תחפושות להנהלה ולעובדים שכל מטרתן לשמח ולעשות טוב.

חברת רדיס לאבס בעד-לא-ידע של זמן אמיתי

חברת מסדי הנתונים, רדיס לאבס תחגוג השנה את חג הפורים בשילוב סדנת אלכוהול וקוקטיילים של "זמן אמיתי". העובדים והמשרדים יתחפשו ויתקשטו. אחרי שהאלכוהול יעלה ומשלוחי המנות יחולקו, הנגנים המוכשרים מצוות העובדים ישלפו את כלי הנגינה שלהם וייסחפו את כולם עד-לא-ידע.

רדיס לאב
פורים בחברת רדיס לאב.צילום רדיס לאב

 

משתה כיד המלך בחברת אורפק

בחברת אורפק מתכננים משתה כיד המלך. חברת אורפק מערכות, ספקית עולמית מובילה של פתרונות ושירותים לתחנות דלק וציי רכב מסחריים, מתכננת לעובדים משתה כיד המלך ותחרות תחפושות נושאת פרסים. על הצד האמנותי אמון אדיר מילר ואם לא די בכך אז תחתום את הנשף מסיבת ריקודים פורימית. כל זה הולך לקרות באולם "הגן השקוף" בשפיים. 

יפעת לבון, דירקטורית משאבי אנוש אומרת: "זה מספר שנים שאנו שמים דגש על הפיכת אורפק למקום שכיף ונעים לעבוד בו. מסיבת פורים היא חלק משורה ארוכה של אירועים לעובדים שאנו מקיימים לאורך השנה, כולל ימי כיף, אירועי חברה, נופש שנתי ועוד. העובדים שלנו באים בכל בוקר לעבודה במטרה לתת את המקסימום, להשקיע ולספק את הפתרונות והשירותים הטובים ביותר עבור הלקוחות שלנו. בחג כמו פורים החברה רואה הזדמנות להחזיר לעובדים על כל ההשקעה והמסירות. אנחנו שוקדים על תכנון המסיבה הזאת כבר זמן מה ודואגים לשלב בה את הטוב ביותר ומשוכנעים שיהיה שמח."
האירוע יתקיים ב- 17.3 אבל העובדים באורפק כבר שוקדים על תכנון התחפושות כי בפרס הראשון השנה כולם חושקים – סופ"ש זוגי בברלין.

אורפק
משה בן שלוש זכה בסופ"ש בברצלונה

 

לאס ווגאס מגיעה לחברת CodeOasis

לקראת פורים עומדת חברת CodeOasis, המתמחה במתן שירותי תוכנה בתחומי הדיגיטל ומערכות מידע, לצ'פר את העובדים שלה עם אירוע באווירת לאס ווגאס. לובי הכניסה, במשרדי החברה בהרצליה, יוסב לקזינו אפלולי, שטיח אדום, קלפים משתלשלים מן התקרה, תאורה מתאימה ומוסיקת רקע. העובדים יקבלו ז'יטונים ויסתובבו בין שולחנות הפוקר, משחקי המזל, רולטה או בלק ג'ק. עוד יסתובבו בחלל דילרים ושחקן מוכשר ינחה את האירוע ויכניס את כולם לאווירה הנדרשת.

מי יכה את הרולטה? מי יעטה על פניו את פני הפוקר המשכנעים ביותר? אלה השאלות שרצות החודש במסדרונות החברה.

אושרית אופק, מנהלת משאבי אנוש אומרת: "מרבית העובדים של CodeOasis הם חבר'ה צעירים. מפתחים, מתכנתים, מנהלי פרויקטים – מובילים טכנולוגים, המאמצים טכנולוגיות חדשות – חדשות לבקרים, ואין אתגר טכנולוגי שהם מסרבים להתמודד איתו. לכן, חשבנו על אירוע פורימי עם אופי נועז, שובב, שמתאים לחבר'ה מתוחכמים, אשר בחיי העבודה שלהם מנצחים כל אתגר." האירוע צפוי להתקיים ב- 21.3 בשעות אחר הצהרים ומיותר לציין, כי בלי תחפושות אין ז'יטונים. אמונה על האירוע: חברת B&P המפיקה אירועים עסקיים.

מסיבת קונספט ברשת ביג שופ

רשת ביג שופ, עורכת כמידי שנה נשף פורים ענק לכל עובדי הרשת. מדובר ברשת בתי כלבו לואו קוסט בסגנון פרימארק האירית, המחזיקה 3 סניפים באשדוד חיפה וירושלים וכ- 450 עובדים. בעלי הרשת, האחים נחמיאס, נוהגים להתחפש בכל שנה בפורים על פי קונספט מסוים. לפני שנתיים התחפשו בני המשפחה לרופאים, ובשנה שעברה הם התחפשו לאינדיאנים.

רונן טרוזמן מימין סמנכל רשת ביג שופ
רונן טרוזמן מימין סמנכל רשת ביג שופ

 

נשף פורים עם טל מוסרי ברשת עידן 2000

רשת הצעצועים הגדולה עידן 2000 בניהולם של ציון חזן ושותפו שי סבג עורכים השנה נשף פורים שיתקיים באולם האירועים נסיה בצומת מסמיה בדרום. לנשף מוזמנים כל עובדי הרשת ומנהלי החנויות יחד עם בני הזוג וכן ספקים חיצוניים העובדים עם הרשת. גם הפרזנטור של הרשת טל מוסרי ינכח לאירוע.

שי סבג מבעלי עידן 2000 מחופש לשחקן פטובול ביחד עם אישתו

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה