עד כמה עיצוב המשרדים משפיע על החלטתו של המועמד?

עד כמה עיצוב המשרדים משפיע על החלטתו של המועמד?

מעסיקים בבריטניה נאבקים לגייס עובדים בני דור המילניום בשל משרדים "משעממים" ו"לא מחמיאים"

שיתוף
משרדים משעממים

משרדים משעממים

חמישית מבני דור המילניום (21%) מודים שידחו הצעה של מעסיק פוטנציאלי בגלל המראה "העלוב" של המשרד שלהם.

כמעט אחד מכל שלושה (31%) מהעובדים הבריטים מוצאים את סביבת המשרד הנוכחית שלהם משעממת ו- 20% מהם מדווחים שהיא גורמת להם לסטרס.

בני דור המילניום בבריטניה מפנים את גבם למעסיקים פוטנציאליים בשל עיצוב משרדים "דל" ושאינו "מהווה השראה". כך, על פי מחקר חדש שפורסם היום.

המחקר, שהוזמן על ידי מינדספייס (Mindspace) בשיתוף עם חברת המחקר One Poll, מגלה כי המעסיקים נאבקים כדי למשוך ולשמר כישרונות צעירים בשל החשיבות שהדור הצעיר מציב על האסתטיקה ועל האווירה במקום העבודה. הסקר גילה כי הבריטים נהיים משועממים יותר ויותר בסביבת העבודה המשרדית הנוכחית שלהם (31 אחוזים), ושהיא אינה מספקת עבורם השראה ללכת לעבודה. עוד 28% מהעובדים מדווחים כי מקום עבודתם מיושן ומשעמם.

מעל חמישית (21%) מהנסקרים בגילאי 18-24 מודים כי הם דחו מעסיק פוטנציאלי בגלל העיצוב "העלוב" של המשרד או חוסר השירותים הזמינים. 34% מאותה קבוצת גיל יהיו מוכן לנסוע לכל היותר שעה אחת נוספת למשרד מרוחק יותר עבור סביבת עבודה מתקדמת, מעניינת והשראתית (זאת לעומת רק 22% בגילאי 45-54 – שהיו מוכנים לנסוע שעה נוספת לשם כך). זה מסמן את הדחיפות והחשיבות של עיצוב סביבת העבודה ואת השפעתה על תרבות החברה. 16% מבני 18-24 דווחו כי הם אפילו עזבו עבודה בגלל התכנון הגרוע שבו תוכנן המשרד הקודם שלהם.

היתרונות והטבות גם חשובים לבני דור המילניום הרבים בבריטניה, עם 26% אחוזים מבני 25-34 שקובעים כי הטבות ותועלות של החברה (כגון: עיסויים בהנחה, הבאת חיות מחמד למשרד וחדרי כושר) הם אחד מהגורמים החשובים ביותר עבורם כאשר הם שוקלים בחירת מעסיק.

על פי המחקר, הבריטים נמצאים במקום העבודה חמישה ימים בשבוע (82%) ועובדים באותו שולחן במשרד (80%), אבל הם מרגישים משועממים וחסרי השראה בסביבת העבודה שלהם. יש לכך השפעה מזיקה על הפרודוקטיביות ועל בריאות הנפש שלהם, עם רבים המדווחים כי הם מרגישים עייפים (24%) ובסטרס (20 אחוזים).
כצפוי, בעוד שהרבה מדווחים שיש להם גישה למוצרים ושירותים כגון מטבח (72%), חדרי ישיבות (66%) וקפה ותה חינם (53%), מה שחשוב ביותר לעובדי המשרדים בבריטניה והדרך לשפר את המורל שלהם הם באמצעות יותר אור טבעי, מיזוג אוויר ותאורת פנים משופרים.

בעוד שחברות רבות בבריטניה אימצו את מודל "המשרדים הפתוחים" בשנים האחרונות, מספר ניכר של עובדי משרדים (46%) סבורים כי יש שיתוף פעולה מוגבל או לא קיים בין צוותים ומחלקות שונות במשרדיהם כיום. כמעט אחד מכל חמישה (19%) סבור שהמשרד הנוכחי שלהם לא מעודד אותם לשתף פעולה עם אחרים, ורבעי מהם (25%) נואשים לפתיחת החללים המשרדיים ואספקה של שטחים נוספים לעבודה פרטית, האחרים מעוניינים ביותר ויצירתיות ומפגשי סיעור מוחות.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה