משחקים בזמן העבודה? מצוין!

משחקים בזמן העבודה? מצוין!

חברות מעודדות את עובדיהן לשחק "משחקים"

שיתוף
משחקים בזמן העבודה

משחקים בזמן העבודה

חברות מעודדות את עובדיהן לשחק "משחקים", לחקור תפקידים חדשים ולקבל את המידע העדכני ביותר על מגמות בריאות אישיות.

במהלך השבוע הראשון שלהם בעבודה, עובדים חדשים בחברת ההייטק Asurion בנשוויל מתבקשים להיכנס לחדר בריחה. מדובר בחלק מתהליך הכשרתם לחברה וזה כמובן גם משחק מהנה ומרתק.

במסגרת התרגיל, צוותים קטנים בחברה צריכים להבין כיצד "לברוח" מהחדר על ידי עבודה משותפת לפתירת אתגרים שנועדו לשקף את התפקידים החדשים שלהם.

משימות אלו יכולות לנוע ממשהו פשוט כמו איפוס נתב ועד לנושאים מורכבים יותר הכרוכים במערכות הפעלה מרובות.
הרעיון של משחק בריחה (Escape Game) מאפשר לחברה "לנצל" את הזיקה המולדת של העובדים למשחקים, תוך חיזוק המיומנויות והתכונות החשובות לתפקידם. המשחק מעניק לעובדים חדשים – בעיקר מבני דור המילניום, ניסיון מעשי עם המכשירים הטכנולוגיים העדכניים ביותר, תוך חיזוק התכונות והכישורים הקריטיים שיידרשו להם כדי לספק חוויית לקוח ברמה הגבוהה ביותר. כמובן שזה נעשה באווירת משחק וכיף.

להלן חברות נוספות שמשלבות משחוק בעבודה כדי להניע ולהכשיר את העובדים שלהם:

Home Décor

Home Décor, קמעונאית אביזרים לבית מטקסס, יישמה מערכת למידה ארגונית Axonify ב- 100 החנויות שלה. פלטפורמות למידה הוצבו בחדרי ההפסקה, וכל יום העובדים נכנסים ומתאמנים על מודולי משחק המאפשרים להם לשחק כדי לבדוק את הידע שלהם. הם יכולים גם להרוויח תגים ותגמולים נוספים.

לדברי בכיר בחברה: "עשינו את תוכנית האימונים שלנו מרתקת ורלוונטית עם כיף מובנה, והבחנו בעלייה משמעותית בהשתתפות. כעת אנו רואים השתתפות של 99% בקרב שותפי החנויות שלנו, והם הגדילו את המכירות בין החנויות עם רמות הידע הגבוהות ביותר.

Limeade

Kindred Healthcare, חברה ארצית עם מגוון של מרכזי בריאות, רצתה ליצור תכנית בריאות שתענה על הצרכים של כוח העבודה המגוון שלה. באמצעות פלטפורמת Limeade, החברה היתה מסוגלת לבחור ולפתח מגוון דרכים עבור עובדיה כדי לשפר את הבריאות שלהם.

האתגר האהוב עלי הוא 'העבר ברחבי אמריקה'", אמרה אנדריאה רומישר, סמנכ"ל הטבות בחברה, "יצרנו צוותים, והחברים שלנו פרסמו תמונות באינסטגרם ובפייסבוק שהראו איך הם עושים צעדים ברחבי אמריקה, ויש לנו כמה גיבורים אמיתיים שם בחוץ". לדבריה של רומישר, בזכות סוגים אלו של תכניות תחרותיות מ- Limeade, עובדים נוספים למדו יותר על איך לטפל בבריאות שלהם.

Ambition

מערכת Ambition מאפשרת לארגונים ליצור ולעקוב אחר תחרויות שנועדו להניע עובדים. כאשר עובד פוגע במטרה, אנשים יכולים לבחור קליפ מ- YouTube, לשחק במשחקי טלוויזיה במשרד ולחגוג.

לדברי בכיר בחברת התוכנה Prezi בסן פרנסיסקו שהטמיעה בחברה את המערכת, היתרון הגדול ביותר של Ambition היא הנראות שהיא מאפשרת. על ידי המשחק, כל חברי הצוות נשארים מעודכנים בשלבים ובתוצאות ונהנים מנתוני הביצועים האחרונים.

 

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה