מנפאואר- פרופיל של חברת כוח אדם המעורבת בכל תחומי המשק

מנפאואר- פרופיל של חברת כוח אדם המעורבת בכל תחומי המשק

שיתוף

 הארגונים המודרניים נוטים יותר ויותר לפנות למיקור חוץ, על מנת לגייס עובדים לפרויקטים קצרים ומזדמנים. מנהלי משאבי אנוש מקדישים שעות ארוכות, לא רק בעיסוק בעובדים הקבועים של החברה, אלא גם בגיוס עובדים מזדמנים. מקומם של אלו ילך ויגדל בארגונים המתאימים עצמם לקצב הנוכחי הדינאמי, בו ההיבט של צוותי עבודה מודולאריים המותאמים לפרויקטים קצרים, מאפיין יותר ויותר חברות וארגונים. הגדולה בחברת ההשמה למשימות אלו היא מנפאואר ישראל, לה 40 סניפים הפזורים בכל אזורי הארץ.
חברת כוח האדם מנפאואר (ישראל) בע"מ, הקימה את פעילותה בארץ בשנת 1968.

לחברה למעלה מ–40 יחידות עסקיות המאורגנות בפריסה ארצית, מאילת בדרום ועד כרמיאל בצפון. חברת מנפאואר ישראל הינה אחת החברות המובילות במשק. החברה מקפידה למלא בדייקנות אחר כל חוקי המדינה, חוקי העבודה, המיסוי ואחריות כמעסיק, וזוכה בשל הגינותה העסקית להכרה ולמעמד מיוחד ברשויות השונות.
מנפאואר ישראל נהנית מהאיתנות הכלכלית ומתמיכתה המלאה של חברת האם בארה"ב. איתנות זו מאפשרת לחברה הישראלית להתמודד עם תנאי המשק המשתנים מחד ולהעמיד סל מוצרים מגוון וכן ידע, משאבים וכלים חדשניים לטובת לקוחותיה מאידך.

תעסוקה גמישה
מאז הקמתה של החברה, היוותה התעסוקה הגמישה את המוצר המרכזי שלה.  מנפאואר מציעה ללקוחותיה עובדים לטווחי זמן משתנים, במקצועות שונים בתחום המשרדי והטכני, המועסקים על ידה כמענה לצורך בגמישות עסקית, התמודדות עם מצבי עומס או חיסכון במשאבים תוך ארגוניים.

השמת עובדים קבועים
במענה לצרכי השוק המשתנים בארץ ובעולם ויחד עם עלייה בצורך באיוש מקצועי של עובדים קבועים לתפקידים שונים וברמות בכירות שונות, השיקה החברה את תחום ההשמה והשקיעה משאבים ניכרים לפתחו בכל הארץ. החברה עוסקת בהשמות הן בסניפיה הפרוסים בכל הארץ, המספקים שירותי השמה שונים המתאימים לצרכי הלקוחות המקומיים, והן באמצעות יחידת השמות מרכזית המתמחה בתחומי הכספים, הביוטק והפרמצבטיקה ובהשמת בכירים לתפקידים קבועים.

יחסי מנפאואר עם לקוחותיה
על מנת להתמודד עם השינויים הדינאמיים בעולם העסקים, מפתחת החברה את יחסיה עם לקוחותיה באופן יוזם ומגיב.
החברה פיתחה ב-4 השנים האחרונות תרבות מכירות ארגונית, המעמידה את הפעילות מול הלקוחות העסקיים במרכז העשייה ומכוונת בשל כך את כל תהליכי העבודה לעברם.

מערכת גיוס העובדים
לחברת מנפאואר היכולת והאמצעים לגייס בזמן הקצר ביותר את העובדים המתאימים ביותר, בהתאם לדרישות הלקוח.
לחברה מערכת ממוחשבת מתקדמת שפותחה בחו"ל, לתפעול מאגר העובדים והלקוחות, במגוון רחב של מקצועות, תוך עמידה בזמני תגובה ועל פי דרישות השוק העדכניות.
החברה פיתחה שיטות גיוס רבות ויצירתיות, באמצעותן היא פונה לקשת רחבה של מועמדים פוטנציאליים בזמן קצר ביותר. פריסת הסניפים הרחבה, מאפשרת לחברה העמדת אמצעי גיוס נקודתיים וארציים, תוך אבטחת איכות גיוס גבוהה ואחידה.
לחברה הסכמי מדיה מגוונים מהטובים בארץ, המאפשרים גיוס מועמדים במקצועות שונים ופניה לכל קהל מטרה נדרש.

אבחון ומיון
מערכת האבחון והמיון של מנפאואר בנויה על פי שיטת עבודה ייחודית, שפותחה בחברת האם בארה"ב ועברה התאמה לתרבות התעסוקתית בישראל.
שיטת עבודה זו מתבססת על למידת הרמה המקצועית והאישיותית והבנת העדפותיו של העובד, דרך היכרות מעמיקה עם צרכי הלקוח. זאת במטרה ליצור התאמה מדויקת של העובד לדרישות התפקיד. על מנת להבטיח ממצאים מדויקים, הן לגבי המועמדים והן לגבי הלקוח, נאסף מידע מקיף על היכולות, הניסיון, ההעדפות וההנעה לפעולה של עובדים פוטנציאליים, ובמקביל נאספת מידע על סביבת העבודה וצרכי הלקוח.
המידע על המועמד נאסף בשלב תהליך המיון, בו מבוצעים ראיון עומק, מבדקי מיומנויות ובדיקת המלצות. המידע על הלקוח נאסף בעת הביקור בסביבת העבודה, במהלכו נבדקים הסביבה, הציוד, היקף האחריות הדרושה, דרישות התפקיד, סגנון ניהול העובד ועוד.
לרשות החברה עומדים כלי מיון מגוונים ומתקדמים, שחלקם פותחו בחברת האם בארה"ב ועברו התאמה לשוק המקומי, וחלקם פותחו בארץ. שילוב הכלים השונים מותאם לדרישות התפקיד ולצרכי הלקוח והעדפותיו.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה