מנכ"ל מקאן אריקסון איריס בק תעזוב בסוף השנה

מנכ"ל מקאן אריקסון איריס בק תעזוב בסוף השנה

בק ביקשה לסיים את חלקה בחברה והודיעה על כך למקאן העולמית. במחליפים האפשריים: ריצ'י האנטר לשעבר מנכ"ל שופרסל והפרסומאי אורן פרנק

שיתוף

מנכ"ל משרד הפרסום מקאן אריקסון, איריס בק, תפרוש בסוף השנה מתפקידה בתום ארבע שנים שבהן ניהלה את המשרד.

על-פי הודעת המשרד, בק ביקשה לסיים את חלקה המקצועי בחברה והודיעה על כך בתחילת השנה למקאן העולמית ולאילן שילוח, יו"ר מקאן ישראל.

בחודשים האחרונים גברו ההערכות ולפיהן בק תפרוש מתפקידה, בייחוד נוכח העובדה ששילוח מכר את יתרת מניותיו לחברה האם בחו"ל בסוף 2011. שילוח מסר היום כי בימים הקרובים יחל באיתור מחליף לבק ושהוא עצמו ימשיך ללוות את המשרד כיו"ר במשך חמש השנים הקרובות לכל הפחות.

בין המועמדים האפשריים לתפקיד, נמנו ריצ'י האנטר לשעבר מנכ"ל שופרסל ואורן פרנק, שניהל את המשרד בעבר ומתגורר כיום בניו-יורק.

בק זכורה לוותיקי עולם הפרסום בעיקר מתקופתה כסמנכ"ל השיווק של חברת פרטנר. אבל עוד קודם שימשה כמנכ"ל יוניליוור ישראל ומנהלת שיווק בגלידות שטראוס.

לדברי שילוח, "בתקופה כהונתה של של בק צמחה הקבוצה ב-14%, תוך שהיא מגדילה את הפער אל מול משרדי פרסום אחרים. בשנת 2011, שהייתה שנה בה הענף כולו סבל מצמצומים עקב המחאה החברתית, חלה ירידה של 1% בלבד במחזור של מקאן. כמו כן, הפירמה גייסה 13 תקציבים חדשים בהיקף של 30 מיליון דולר והצליחה לשמר את כל לקוחותיה, למעט סלקום, תוך שהיא ממשיכה להיות חברת הפרסום המובילה והגדולה ביותר בשוק הישראלי בעשור האחרון בהיקף פעילות של כ-220 מליון דולר. איריס גם השלימה בהצלחה בניית צוות ניהולי חדש והעבירה באופן חלק את המושכות בינו לבין שכבת הניהול היוצאת, תוך שהיא בונה תשתית חזקה ומקצועית לטובת המשכיות הקבוצה".

בק מסרה: "בחודשים הקרובים אמשיך ללוות את לקוחות הקבוצה וכן מהלכים פנים ארגוניים, לצד תהליך חפיפה של המנכ"ל הבא. על אף שאת דברי הפרידה אומר בהמשך, זו הזדמנות לציין שאני משלימה במקאן אריקסון תקופה מאתגרת ומרתקת בה אני מאוד גאה. אני אשאיר מאחורי את קבוצת הפרסום המובילה והמתוחכמת ביותר בישראל שנשענת על צוות מצוין של עובדים ומנהלים".

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה