שיתוף

אילו מוצרים ושירותים חדשים יפותחו, אילו דברים כדאי לשנות על בסיס תובנות מהשנה החולפת, אילו עובדים חדשים יש לגייס?

בין שלל ההחלטות העומדות בפני חברות לקראת פתיחתה של שנה חדשה, ישנם גם איחולים שהמנהלים מעוניינים לאחל לעובדיהם.

להלן כמה מהאיחולים והברכות הללו:

רואי קונקי, מנהל משאבי אנוש ServiceNow:
רואי קונקי
רואי קונקי

"לקראת השנה האזרחית החדשה אני רוצה לאחל לכל משפחת ServiceNow ישראל שנה מבורכת בעשייה, צמיחה והתפתחות.

השנה האחרונה הייתה שנה נהדרת למרכז בישראל, ובשיאה, רכשנו את חברת Sky Giraffe, המוסיפה לנו נדבך חשוב מאד בטכנולוגית המובייל ומביאה אותנו לחצות לראשונה את רף 100 העובדים, בישראל.

מבחינתנו מדובר בהבעת אמון משמעותית מצד הנהלת החברה באנשי הפיתוח הישראלים בכלל ובסניף החברה הישראלי בפרט.

כולי תקווה שהשנה הבאה תהיה מוצלחת לא פחות. לעצמי, כמו לשאר העובדים אני מאחל, התפתחות אישית, בד בבד עם צמיחת החברה, עניין, אתגר והנאה מהדרך כמו גם מן התוצאות".

דרור שקד, סמנכ"ל מטה ו- HR, IdeoDigital:
דרור שקד
דרור שקד

"2017 היתה שנה נהדרת ל- IdeoDigital. היא מזגה לתוכה 3 חברות, וצירפה לחברה הרבה עובדים חדשים ומצויינים. המיזוגים יצרו כאן בסיס איתן להמשך התפתחות טכנולוגית ומקצועית משמעותית. לקראת שנת 2018 אני מאחל לחברה להמשיך ולקדש את החדשנות ולהתבסס כגוף חזק ויציב אשר יוביל את תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית של החברות במשק, ובזכות זה, יאפשר ללקוחות לשפר את הביצועים העסקיים שלהם.

אני מאחל לעובדי החברה לשמור על הניצוץ והתשוקה המקצועית על מנת להמשיך להתפתח ולהתקדם בחברה, גם להתפתח באופן אישי וללמוד דברים חדשים ומעניינים וגם כדי לספק פתרונות חדשניים ומתקדמים עבור לקוחות החברה. למעשה יש כאן מנגנון אשר מזין את עצמו – עובד מסופק גורם ללקוח גם להיות מסופק וכך גם החברה ממשיכה לצמוח ולהתפתח. כחברה צעירה יחסית, בה עובדים כתף אל כתף כמה מוותיקי תעשיית הדיגיטל לצד מומחים צעירים ומבריקים, אני מאחל, לצעירים שבינינו, שעכשיו מקימים משפחות, למצוא את האיזון הבריא בין החיים המקצועיים לחיים האישיים.

ל- IdeoDigital אני מאחל להמשיך להיות שחקנית חזקה ומובילה בשוק רווי תחרות, לשמר את היתרונות היחסיים שלה ולחתור כל הזמן לשיפור. ולעצמי אני מאחל להמשיך לעסוק בעבודה מאתגרת ומעניינת, לצד אנשים מבריקים ומקצועיים, ולהמשיך לחוש שאני עושה דברים משמעותיים ומהותיים, כסמנכ"ל בחברה".

יעל ארז, מנהלת משאבי האנוש של מעוף:
יעל ארז
יעל ארז

"שנת 2018 אני פוגשת את מעוף בתנופת עשייה והתרחבות הן בתחומי המשאב האנושי והן בתחומים נוספים, חלקם בעקבות יישום תכניות פיתוח עסקי אשר הובילו לשיתופי פעולה עם חברות מובילות וחלקם כתוצאה מהתרחבות הפעילות אשר חייבה פתיחת סניפים נוספים. בסוף שנת 2017 למעוף-המשאב האנושי, 35 סניפים מכרמיאל בצפון ועד באר שבע בדרום, אלה בנוסף לסניפים משותפים בפרויקטים ארציים כגון "רבדים" ו"למעשה".

בין השאר השלמנו השנה במעוף את כיסוי כל שטחי ההשמה והגיוס של המשאב האנושי באמצעות רכישת CPS בין המותגים המובילים בהשמות להיי-טק ולטכנולוגיות המתקדמות.

השנה המשכנו את שימת הדגש על תחום החדשנות והכרזנו על השנה כעל שנת הדיגיטל, שתי פעולות אלה ממצבות את מעוף בין המובילות את התחום בארץ.
מעוף ק-ּ את שימת הדגש על ערך האנשים אשר בזכותם מעוף צועדת מהצלחה להצלחה, אנשים חושבים אנשים זו הסיסמא המובילה אותנו ומייצגת את הערך האנושיות כערך עליון, אין לנו כל ספק שאת הצלחתנו אנחנו חבים בעיקר לצוות המופלא שלנו, גם השנה נמשיך לעסוק ביצירת סביבות עבודה נעימות השומרות על ערך המשפחתיות, לתרום להתפתחות האישית והמקצועית, ולצמוח בתוך מעוף."ובנימה אישית " זוהי הזדמנות לומר לכל אחת ואחד מאנשי מעוף תודה על עשיה נפלאה ועבודה מסורה . לכל אחת ואחד תרומה להצלחה המשותפת, אני מאחלת לכל עובדות ועובדי מעוף, שתהא זאת שנה עוצמתית עם הגשמת שיאים אישיים ומקצועיים, המשיכו לחלום ולהגשים, ליזום ולקדם, שנמשיך יחד כקבוצה לפרוץ גבולות ולהוביל את מעוף. לשיאים חדשים בגיוסים ובהשמות , להתפתח לתחומים חדשים ולהשקיע, כמו בכל שנה, בלקוחות עם יחס אישי"

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה