שיתוף
ראש השנה חג

ראש השנה הוא חג של התחלות חדשות, התחדשות ושינויים. בחרות ובארגונים רבים עורכים אירועים עם העובדים ומציינים את החג. וכמיטב המסורת, מנהלים מרבים לברך את העובדים בראש השנה ולאחל להם ממיטב האיחולים לשנים הבאות.

אספנו כאן כמה מהברכות המרגשות שברכו מנהלים בחברות את עובדיהם, לרגל ראש השנה.

יואב בכר, סמנכ"ל משאבי אנוש בהתאחדות המלונות, מאחל לעובדים:

יואב בכר
יואב בכר
"אני מאחל לכל מלונאי ישראל שנה טובה ומוצלחת. שיגיעו הרבה אורחים ושבשנה הבאה יהיו לנו מספיק עובדים כדי לארח אותם בהצלחה. בריאת לכם ולבני המשפחות מכל הלב, יואב בכר.

אפרת שקד, סמנכ"ל משאבי אנוש בקבוצת שכולו טוב, מברכת את העובדים:

אפרת שקד
אפרת שקד

"עובדי קבוצת שכולו טוב המשיכו לחלום, ליזום, לעשות, לשנות, לקדם, לתת משמעות ולזכות בהמון סיפוק ואהבה, בשביל זה אנחנו כאן! והשנה, נמשיך, נעמיק ונשפר. מאחלת לכם ולבני ביתכם שנה נפלאה, גאה להיות חלק מכם, שלכם, אפרת.

דוד בן טולילה, מנכ"ל ומייסד חברת Energy Team הפועלת בתחום ה- IT, מברך את עובדי החברה:

דוד בן טולילה
דוד בן טולילה

"365 ימים יש בשנה ואני רוצה לאחל לשנה החדשה, שיהיה לכם לפחות יום אחד של אהבה טהורה, יום אחד של הכרה בערככם האמיתי, יום אחד של הצלחה במשהו שנכשלתם בעבר ולפחות יום אחד של כישלון במשהו שאתם רגילים להצליח בו. אם 361 הימים הנותרים יהיו משעממים ובריאותנו איתנה, שנה זו תהיה מתוקה מדבש!".

דליה קוטאי, סמנכ"ל משאבי אנוש קבוצת קרסו מוטורס, מאחלת לעובדי החברה:

דליה קוטאי. צילום רפי דלויה
דליה קוטאי. צילום רפי דלויה

"עובדים יקרים, ראש השנה זו הזדמנות להתחלות חדשות ולצמיחה. אני מאחלת לכולנו שנה של עשייה פוריה והצלחה, שנה של אושר עם משפחתנו ויקירנו. שנה טובה."

רונית קמרון, סמנכ"ל משאבי אנוש 'קל-אוטו', מאחלת לעובדים:

רונית קמרון
רונית קמרון

"משהו נפלא עומד להתרחש השנה! שנה של עשייה, הנאה, התפתחות אישית ומקצועית. שנה שבה נגשים את כל משאלותינו שהרי הכל תלוי רק בנו."

אלית הרשקו, מנהלת הגיוס והגיוון התעסוקתי HP ישראל, מאחלת לעובדי החברה:

אלית הרשקו
אלית הרשקו

"לעובדי HP ישראל באתרים השונים,עובדים ועובדות נהדרים שלנו,מאחלות שנת בריאות ושנת הגשמה, שנת משפחתיות ואושר, שנת הגשמת חלומות והצלחות, תמיד אתכם ובשבילכם.צוות משאבי אנוש."

לברכות נוספות ראו גם – מנהלים מברכים את עובדיהם לשנה החדשה 2017

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה