מתנות לעובדים שכולם אוהבים

מתנות לעובדים שכולם אוהבים

לקראת ראש השנה, זה הזמן להראות לעובדים שלכם שאכפת לכם מהם וכי אתם שבעי רצון מתפקודם

שיתוף
יין לחג

מלבד זה שכרטיסי מתנה, תלושים, או בונוסים לחג סביר שתעניקו כך או כך, חשבו כמה נחמד יהיה לעובד שיכנס לחדרו ויגלה מתנה אישית מקסימה, ממתינה לו על שולחן המשרד.

להלן כמה רעיונות למתנות חג מקסימות איתם תוכלו להפתיע את העובדים:

רוקו סטרימר

Roku Stream

ה-Roku Streaming Stick הוא מכשיר קטן המתחבר לטלוויזיה דרך ה-HDMI ומספק שידור תכני וידאו באיכות HD מהסמארטפון, הטאבלט או המחשב האישי, ישירות למסך הטלוויזיה. מחירו כ- 50 דולר, או פחות, הוא קטן ויפיפה ומשדרג פלאים את איכות צפיית הסרטונים שלכם. הרוקו יכול להזרים למעלה מ- 300 ערוצים ואפשרויות צפייה אינסופיות. ללא ספק מתנה נהדרת לחג.

 

 

 

 

Emusic

Emusic

אם העובדים שלכם מכורים למוזיקה, רעיון נפלא למתנה לחג הוא מנוי ל- Emusic – מועדון מוזיקלי מבוסס מנוי להאזנה עם קטלוג של כ – 13 מיליון טראקים לבחור מתוכם שירים. מנוי חודשי נע בין 12-79 דולר וככל שהמנוי יקר יותר, כך בעל המנוי מקבל זיכויים ובונוסים להאזנה לשירים נוספים.

 

 

 

   

כיסוי סנטימנטלי לטלפון הנייד

כיסוי לנייד

לכל אחד מאיתנו יש טלפון נייד ובדרך בארגונים גדולים העובדים מקבלים מכשיר מהעבודה, כך שיש סיכוי רב שתדעו איזה מכשיר מחזיק כל עובד. מתנה מקורית ומקסימה היא כיסוי אישי למכשיר הנייד עם תמונה של הילדים, בן הזוג, ההורים או חיית המחמד של העובד. כיסוי עם תמונה עולה כ- 35$, ניתן להזמנה כמעט בכל חנות צילום והוא בגדר מתנה מקסימה ומרגשת שאף פעם לא נמאס ממנה.

 

 

 

 

 

 

 

מכשיר לאפיית דונאטס

דונאטס

מי מאיתנו לא אוהב דונאטס חמים וטריים? באמצעות המכשיר האישי לאפיית דונאטס, העובדים שלכם יוכלו לשמח את בני משפחותיהם בארוחות בוקר/ערב מתוקות ומפנקות. האפייה באמצעות המכשיר כל כך קלה ופשוטה, שכל אחד יוכל להתחיל לאפות. מוזגים את הבלילה ל – 7 התבניות, סוגרים את המכסה וממתינים במשך 4 דקות עד שהדונאטס מוכנים. המחיר כ- 20 דולר סך הכל.

 

 

 

 

 

 

בקבוק יין

יין לחג

בקבוק יין לחג הוא תמיד מתנה נהדרת לעובדים ולקולגות. השנה המתנה מצטרפת למעשה חסד של ממש. מרכז בית מיחא, עמותה שמטפלת בילדים ופעוטות לקויי שמיעה, מזמינים אתכם לרכוש מתנה עם נשמה – יין בית מיחא לראש השנה. מדובר ביין אדום יבש 2011 בלנד משובח, כשר ואיכותי מבית יקב צובה. וכל הרווחים ממכירתו הם קודש לפעילות עמותת בית מיחא ולמען רווחתם של הילדים החרשים. 
מחיר לבקבוק בודד – 60 ₪ ושני בקבוקים ב-100 ₪ .

 

 

 

 

  

 

שוקולד

שוקולד

מארז שוקולד מהודר וחגיגי שמפתיע את העובד עם כניסתו למשרד, הוא תמיד מתנה נהדרת. שוקולד הוא אמירה, הוא מתוק ומפנק והוא עושה טוב על הלב ומעביר את המסר לעובדים, שההנהלה חושבת עליהם ורוצה לעשות להם טוב. מארזי שוקולד יש במגוון חנויות, בכל הסוגים והגדלים ובטווחי מחירים שונים.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה