גוגל שלחה מכתב תנחומים למועמד

גוגל שלחה מכתב תנחומים למועמד

מנוע החיפוש החזק ביותר בעולם ואחד ממקומות העבודה הטובים ביותר בעולם מראה לנו שוב איך בונים מיתוג מעסיק שמחבר מועמדים לארגון

שיתוף
מכתב תנחומים לעובד

ישנם מקומות עבודה שבהם מוות של חבר או קרוב משפחה של עובד הוא בכלל לא אירוע ראוי לציון. העובד פונה למנהל הישיר ומבקש להיעדר בשל פטירת חבר או קרוב משפחה (כדי להשתתף בלוויה, לנחם אבלים וכיו"ב) והמנהל נוטה להסכים. לעתים זה בא עם התניות (טוב, אתה יכול לצאת מוקדם יותר בתנאי שתשלים את השעות החסרות).

ישנם מקומות עבודה שבהם העובדים זוכים ליחס קצת יותר חם ואישי במקרה של פרידה מקרוב, אז המנהל אפילו מתקשר לשאול לשלום העובד או מגיע יחד עם חברי הצוות לנחם גם הוא. לעתים, מחלקת משאבי אנוש שולחת זר פרחים או מכתב תנחומים… אבל כל זה בתנאי שהעובד הוא אכן עובד. ידיעה שפורסמה השבוע באתר משאבי אנוש HR Grapevine מראה לנו שבגוגל כמו בגוגל, ההתנהלות היא מעט שונה.

מי שלמד על בשרו ששיטת ההתייחסות של גוגל לאנשים שונה לחלוטין מהסטנדרט היה בחור בשם פיטר. פיטר ניסה להתקבל לעבוד בחברת גוגל וכחלק מתהליך הגיוס נקבע לו ראיון טלפוני. זמן קצר לפני מועד הראיון, אחותו של פיטר נהרגה והוא היה חייב לבטל את הראיון כדי לטפל בענייני המשפחה.

פיטר פנה אל נציג גוגל על מנת לבטל את הראיון, תוך שהוא מתנצל ומסביר את הסיבות. בתגובה, פיטר קיבל מכתב תנחומים בנוסח הבא:

"אנחנו שולחים לך תנחומים ומקווים שתמצא נחמה ותתגבר על תקופה קשה זו בתקווה שאתה מוקף אהבה ותמיכה".

פיטר הציג את מכתב התנחומים המרגש האישי שנשלח אליו בפני אלפי גולשים ברחבי הרשת וסיפר עד כמה הוא התרגש מעצם המחווה. בנוסף, פיטר אף ציין כי נאמר לו שהראיון הטלפוני איתו יתקיים בכל עת שיחפוץ, כשירגיש שהוא מוכן שוב להתראיין וכי הוא לא איחר את הרכבת.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה