מיטל נהרי מונתה למנהלת משאבי אנוש של חברת CodeOasis

מיטל נהרי מונתה למנהלת משאבי אנוש של חברת CodeOasis

מינוי משאבי אנוש בחברת CodeOasis

שיתוף
מיטל נהרי. צילום: ראובן סודוקין

מיטל נהרי. צילום: ראובן סודוקין

חברת קוד אואזיס (CodeOasis) המתמחה במתן שירותי תוכנה בתחומי הדיגיטל ומערכות מידע, מינתה את מיטל נהרי למנהלת משאבי האנוש של החברה. במסגרת תפקידה מיטל תהיה אחראית על התווית מדיניות משאבי האנוש בחברה, ניהול תחומי גיוס העובדים, קליטתם, פיתוח אישי וארגוני, הדרכה, תגמול, רווחה וטיפול בפרט.

נהרי הינה בעלת ניסיון עשיר של למעלה מעשור בתחום משאבי האנוש. בתפקידיה הקודמים כיהנה בתפקידי משאבי אנוש בחברות גלובאליות ביניהם חברת HP ובזק בינלאומי. נהרי הובילה את מערך משאבי האנוש בארגונים ועסקה, בין היתר בגיוס עובדים לתפקידים טכנולוגיים, פיתוח מנהלים, ייעוץ וליווי למנהלי הארגון, שימור עובדים, קידום והטמעת תהליכי HR משמעותיים. נהרי בעלת תואר ראשון במדעי החברה עם התמחות בקרימינולוגיה ולימודי תואר שני במשפטים ללא משפטנים.

המינוי של נהרי מגיע על רקע ההתרחבות של החברה שמתבטא בגיוס צוותים חדשים. "אנחנו שמחים על ההצטרפות של אנשי הצוות הטובים בתעשייה למשפחת קוד אואזיס", מסרו מנכ"לים משותפים אמיר גולן ורונן פישר, "אנו בטוחים כי השתלבותה של מיטל בחברה, תתמוך גם בקליטת עובדים חדשים ובהמשך מינופה וצמיחתה של קוד אואזיס".

קוד אואזיס הינו בית תוכנה בוטיק מוביל בישראל עם ניסיון של 13 שנים בפיתוחי תוכנה מגוונים עבור למעלה מ- 200 לקוחות בישראל ובעולם. החברה ממוקמת בהרצליה פיתוח וכוללת 100 מומחי טכנולוגיה במגוון תחומים. קוד אואזיס מתמחה בפיתוחים חדשניים של פלטפורמות דיגיטליות ומערכות מידע מורכבות עבור חברות מובילות בישראל וסטארט-אפים טכנולוגיים מובילים בעולם בתחומי הייטק, פיננסיים, רכב, תקשורת, צריכה, סחר אלקטרוני, בטחון ועוד. הקבוצה כוללת 2 חברות בנות. חברה בשם Tingz המתמחה בעולמות טרנספורמציה דיגיטלית, תכנון ממשקי משתמש, IoT, אפליקציות דיגיטליות וצ'ט בוטים וחברת Insurtix המוקמת בימים אלו, המפתחת פלטפורמה דיגיטלית מקיפה ראשונה מסוגה בעולם עבור חברות ביטוח.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה