מונו 2 מנהלות משאבי אנוש חדשות: גפן מגן סואד וחן אלזרקי

מונו 2 מנהלות משאבי אנוש חדשות: גפן מגן סואד וחן אלזרקי

שיתוף

גפן מגן סואד מונתה למנהלת מערך משאבי האנוש באורקל ישראל:

גפן מגן סואד מונתה לנהל את כל מערך משאבי האנוש של ענקית התוכנה האמריקאית אורקל בישראל. המינוי צפוי לתמוך באסטרטגיה החדשה של החברה.

בתפקידה הקודמים מילאה מגן סואד שורה של תפקידים בכירים בתחום משאבי האנוש בחברות גדולות בישראל, בהן טבע ואלביט.

בתפקידה האחרון היא כיהנה בתפקיד מנהלת משאבי אנוש בכירה ובתפקיד חברת הנהלת בחברת נובולוג, בה גם הובילה תהליכי פיתוח מנהלים וניהול היבטי כוח אדם בתחום המיזוגים והרכישות.

מינויה של מגן סואד ותחומי ההתמחות בהן צברה ניסיון וידע רב, מהווים המשך ישיר למהלך האסטרטגי אותו מובילה אורקל ישראל לחיזוק המשאב האנושי בישראל ולפיתוח תרבות ארגונית של מצוינות וחדשנות.

אסטרטגיה זו תתמוך במהלכים החדשים של אורקל בהובלת המנכ"ל ערן פיינגבאום להתפתחות בתחומי הענן, הטכנולוגיה, החדשנות וכניסה לתחומי פעילות חדשים.

עם פרסום ההודעה מסרה מגן סואד כי, "אני נרגשת להצטרף לאחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם ולצוות המוביל של אורקל ישראל, בהובלתו של המנכ"ל ערן פיינגבאום.

"עולם העבודה שלאחר הקורונה, והכניסה של אורקל לתחומים חדשים ומרגשים, מציבים בפנינו אתגרים חדשים ומרגשים הנוגעים למשאב האנושי בארגון. אני בטוחה שיחד עם הנהלה חזקה ועובדים ועובדות מהמוכשרים בתעשייה נוכל להוביל את אורקל ישראל לפסגות חדשות".

חן אלזרקי מונתה לתפקיד מנהלת משאבי אנוש ב-Bookaway עם הכרזתה של החברה על הקמת המאגר הדיגיטלי הגדול בעולם לתחבורה:

חן אלזרקי מונתה לתפקיד מנהלת משאבי האנוש של פרויקט הקמת המאגר הדיגיטלי הגדול בעולם לתחבורה של חברת Bookaway.

במסגרת תפקיד זה תוביל אלזרקי את גיוס העובדים וניהול כוח האדם. אלזרקי מביאה איתה ניסיון רב שנים בתחומי משאבי האנוש וגיוס עובדים בחברות דוגמת מנפאוור, Colu ו-Santa.

בתחילת דרכה של Bookaway עבדה אלזרקי בחברה עד לפרוץ משבר הקורונה. כעת היא חזרה לצוות ההקמה של הפרויקט.

בימים אלה נמצאת החברה בעיצומם של גיוסי עובדים בתחומים רבים של טכנולוגיה, כאשר הפוקוס הוא על אנשי פיתוח backend ואנשי machine learning.

חברת Bookaway הוקמה בשנת 2017 על ידי נועם טויסטר, דיויד יצחקי ועומר טשכמר, שלושתם חובבי טיולים בעולם שנחשפו לפער בין היכולות הטכנולוגיות, לבין היישום שלהן בשטח בנושא התחבורה במדינות שונות והחליטו לגשר עליו.

החברה גייסה עד כה כ-81 מיליון דולר והיא מעסיקה 420 עובדים במשרדים בתל אביב, תאילנד, קרואטיה וארגנטינה.

החברות הבנות של קבוצת Bookaway הן Getbybus הפועלת במדינות הבלקן, 12Go בדרום מזרח אסיה, SeatOS במדינות אסיה פסיפיק, ו-Plataforma10 ו-Sisorg הפועלות במדינות דרום אמריקה.

החברה מתכננת להשקיע בשנתיים הקרובות מיליוני דולרים לטובת הפרויקט. הפרויקט צפוי לכלול אינטגרציה למלאי כרטיסי הנסיעה העולמי ביותר מ-132 אלף קוי אוטובוס, רכבות ומעברות המנוהלים על ידי 8000 מפעילי תחבורה שונים ביותר מ-120 מדינות.

ה-hub יאפשר לאתרים חיצוניים ואפליקציות להתחבר למערכת בעזרת API אחד, שיצור מהפכה ביכולת של תיירים ונוסעים מקומיים לתכנן ולהזמין מראש כרטיסי נסיעה, כמקובל בתחום התעופה ובתחומים רבים אחרים.

מפעילי תחבורה, שותפים וסוכנויות נוספות יוכלו להתחבר בקלות למערכת, להינות מהזמינות וממערכת התשלומים וההזמנות, מה שיביא להגברת היתרון התחרותי של קבוצת בוקאווי.

המאגר יתבסס על הטכנולוגיה והמידע המפוצלים כיום בין חמש חברות הקבוצה (Bookaway Group).

בכך יושלם האיחוד הדיגיטלי של חברות הקבוצה ויווצר מאגר נתונים רחב מימדים של מיליוני נסיעות ביום. החברה תספק ללקוחות, לספקים ולשותפים תובנות לגבי מגמות, הגברת היעילות, חיסכון בעלויות ותחזיות עתידיות לענף.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

אין תגובות

השאר תגובה