צביקה אברמוביץ מונה לסמנכ"ל משאבי אנוש בפלאפון

צביקה אברמוביץ מונה לסמנכ"ל משאבי אנוש בפלאפון

צביקה אברמוביץ מונה לסמנכ"ל משאבי אנוש בפלאפון, הוא מחליף את דלית ברג אשר ביקשה לפרוש לאחר מילוי תפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת פלאפון בשלוש השנים האחרונות.

שיתוף
צביקה אברמוביץ

צביקה אברמוביץ

סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת פלאפון בשלוש השנים האחרונות, דלית ברג, ביקשה לאחרונה לפרוש, חברת פלאפון ניהלה מגעים בנושא עם בכירים בקהילה והודיעה היום כי לתפקיד מונה צביקה אברמוביץ אשר יכנס לתפקיד בתחילת ספטמבר.

צביקה מקבל את תפקיד סמנכ"ל משאבי אנוש וחבר הנהלה בחברת פלאפון לאחר ששימש בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"ל משאבי אנוש של נייר חדרה. אברמוביץ, 54, הינו בעל ניסיון רחב בתחום ניהול משאבי אנוש, ורק לאחרונה דיווחנו כאן על זכייתו בפעם השלישית בפרס בינלאומי בתחום משאבי אנוש על פיתוחו של מודל "נדנדת האיזון" (לכתבה המקורית על זכייתו בפרס המצוינות המקצועית לשנת 2013, מטעם הקונגרס הבינלאומי למשאבי אנוש – לחץ כאן).

לאברמוביץ ניסיון של כ-20 שנה בתחום משאבי האנוש. לפני ששימש כסמנכ"ל משאבי אנוש בנייר חדרה, שימש כסמנכ"ל ארגון ומנהל משאבי אנוש בחברת "מקורות", ולפני כן שימש בתפקידים שונים בתנובה אותה עזב אברמוביץ לפני כ-6 שנים מתפקיד סמנכ"ל משאבי האנוש של הארגון.

כנס משאבי אנוש

כנס הגיוס השנתי 2024

כנס רווחה וחווית העובד

2 תגובות

  1. צביקה בהצלחה, אתה מגיע לעסק מסוג חדש ובתהליכי התכנסות – אתגר אמיתי !!

  2. בהצלחה לצביקה.מינוי זה מאוד משמעותי לפלאפון ומשדר לוועד העובדים המתגבש :הגיע איש רציני שמבין הייטב ובעל נסיון רב בסוגים שונים של וועדי עובדים . צביקה היה יור וועד העובדים של תנובה ואחכ סמנכל משאבי אנוש ואחכ במקורות ונייר חדרה באותו תפקיד.צביקה יישם בכל מקום שהיה את מודל "נדנדת האיזון" ותקופות עבודותיו התאפיינו במאבקי כוחות חדים וכואבים מחד ובתקופות ארוכות של יציבות אחריהן. צביקה יהיה חייב לעשות את הסוויטץ המתאים בעוברו מעשיה מסורתית וקמעונאות לתקשורת.
    צביקה הוא איש זהיר איש של הקדמת הקשבה וחשיבה על מלל חיצוני מיותר.
    אני חושב שיש לצביקה ניסיון בתחום יחסי עבודה הרלוונטי החסר לחלק ממנהלי משאבי אנוש היום.
    אני מאחל לו הצלחה

השאר תגובה